کارشناسی بدون کنکور آزاد

مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد

مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
همان طور که از اسم رشته مهندسی پزشکی پیدا است این رشته تلفیقی از مهندسی و پزشکی است. رشته مهندسی پزشکی با هدف ایجاد ارتباط بین علم مهندسی و پزشکی ایجاد شده است. رشته مهندسی پزشکی تلاش می کند تا با شناخت بدن انسان و استفاده از دانش مهندسی، ابزاری را جهت تشخیص و درمان بیماری تولید کند. یکی دیگر از کارهای رشته مهندسی پزشکی حفظ و نگهداری و تعمیر تجهیزات پزشکی است. بسیاری از علاقه مندان رشته مهندسی پزشکی به فکر راهی برای تحصیل بدون کنکور در این رشته هستند. در ادامه شما را با نحوه ثبت نام و شرایط تحصیل مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد و همچنین ارشد بدون کنکور آشنا می کنیم.
ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
برای ثبت نام در مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد شما می توانید دربازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. ثبت نام و انتخاب رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی انجام می شود. مدارک لازم برای ثبت نام شامل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی، تصویر شناسنامه، مشخصات فردی و سوابق تحصیلی است. سوابق تحصیل شامل معدل دیپلم و دوره پیش دانشگاهی می باشد. بعد از ثبت نام نیاز به انتخاب رشته است. انتخاب رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد نیز همراه با ثبت نام و اینترنتی انجام می شود. در انتخاب رشته متقاضیان می توانید 20 واحد آموزشی ارائه دهنده مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد را انتخاب کنند. پس از ثبت نام و انتخاب رشته بررسی های لازم انجام شده و اسامی پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.
زمان ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
دانشگاه آزاد در هر دو نیمسال زمانی را برای ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد را در نظر می گیرد. این زمان در نیم سال اول از اواسط مرداد ماه آغاز و تا نیمه اول مهر ماه ادامه دارد. در نیمسال دوم نیز ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد در دی ماه صورت می گیرد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
نحوه پذیرش مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
تعداد متقاضیان رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد نسبتاً زیاد است. بنابراین تمامی افرادی که این رشته را انتخاب کرده اند موفق به قبولی در آن نخواهند شد. پذیرش مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود. بنابراین در زمان ثبت نام سوابق تحصیلی خود را با دقت و صحیح وارد کنید.
واحدهای پذیرنده مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
در جدول زیر برخی از واحدهای پذیرنده دانشجو در رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد را آورده ایم. در زمان انتخاب واحد تمام موارد از قبیل رتبه علمی واحد، ساخت و … را در نظر بگیرید. زیرا بعد از ثبت نام و قبولی امکان گرفتن انتقالی وجود ندارد.

تبریز

ارومیه

شهرضا

قوچان

مرند

اردبیل

سبزوار

زنجان

علاوه بر دانشگاه آزاد میتوانید دانشگاه پیام نور را برای تحصیل انتخاب کنید به این منظور ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مهندسی پزشکی را مطالعه کنید.
برای اطلاع از واحدهای ارائه دهنده مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد شهرتان و همچنین اطلاع از نحوه ثبت نام و انتخاب واحد می توانید با مشاورن آیدانیتو تماس حاصل بفرمایید.

9 دیدگاه در “مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد

  1. اسماعیل گفت:

    سلام وخسته نباشید مهندسی پزشکی آزاد با معدل دیپلم ۱۲/۸۵تجربی میشه خوند ازاد تهران شرق یا پیام نور منظورم فقط دانشگاه است نه موسسات و موقع ثبت نام کنکور اون تیک پیام نور رو نزدیم مشکلی پیش نمی آد که اگر بدون کنکور باشه

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، احتمال قبولی شما در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه ازاد با سوابق تحصیلی وجود دارد؛ و در پاسخ به سوال دوم شما، در سایت سنجش هنگام انتخاب رشته میتوانید سریال کارت علاقه مندی به پیام نور را تهیه فرمایید.

  2. یگانه گفت:

    سلام با معدل 18.45 رشته تجربی میتونم مهندسی پزشکی ازاد تبریز قبول شم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله . باید در سایت http://www.azmoon.org ثبتنام کنید

  3. حسین گفت:

    سلام من با معدل کتبی دیپلم ۱۵.۲۰ چقد شانس قبولی مهندسی پزشکی پیام نور تهران شمال رو دارم؟ آزاد تهران شرق چطور؟ ناگفته نماند که شهرستانم پیشاپیش ممنونم که بع سوالات پاسخ میدید 🙂

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . دوست عزیز دانشگاه های آزاد خیلی شرط معدل براشون ملاک نیست و به احتمال بالای 90درصد پذیرفته بشید ولی دانشگاه پیام نور به علت ظرفیت پذیرش محدود احتمال قبولی 50درصده.

  4. ارینا گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم بپرسم معدل زیر چند باشه دانشگاه قبول نمیشی؟و شهریه اش چقده؟؟

  5. فریبا گفت:

    سلام شما میگین دانشگاه ازاد شرط معدل نداره یعنی با توجه به ظرفیت دانشگاه دانشجو پذیرش میشه؟

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر منظور شما دانشگاه های بدون کنکور باشد که بر اساس شرط معدل پذیرش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *