منابع تیزهوشان نهم به دهم

معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم 1400

معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم 1400

از آنجائیکه شرکت در آزمون تیزهوشان تنها راه ورود دانش آموزان پایه نهم به مدارس تیزهوشان است و مطالعه ی بهترین منابع تیزهوشان نهم برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم مؤثر است، سعی داریم در این مقاله به معرفی بهترین منابع تیزهوشان نهم به دهم 1400 بپردازیم. اصلی ترین منابع تیزهوشان نهم به دهم کتابهای درسی است. اما برای تسلط بیشتر دانش آموزان در پاسخ به سؤالاتی که نمونه مشابهی در کتاب درسی ندارند، مطالعه ی کتابهای کمک درسی توصیه می شود. در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400، تقریباً یک سوم سؤالات هر درس از پایه هشتم و حدوداً دو سوم سؤالات از پایه نهم طرح می شود. برای اینکه در انتخاب منابع تیزهوشان نهم دچار سردرگمی و نگرانی نشوید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید تا با آرامش خاطر به مطالعه ی منابع معرفی شده بپردازید و از استرس و نگرانی رهایی پیدا کنید. برای اطلاع از اعلام نتایج تیزهوشان میتوانید روی لینک آبی کلیک کنید.
برای آگاهی از بهترین منابع تیزهوشان نهم به دهم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

معرفی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم1400

برای آگاهی دانش آموزان از مواد درسی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 در این بخش به معرفی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400می پردازیم.

ریاضیات: 2 سؤال با ضریب 3

علوم تجربی: 17 سؤال با ضریب 2

ادبیات فارسی: 15 سؤال با ضریب 2

قرآن و معارف اسلامی: 8 سوال با ضریب 2

مطالعات اجتماعی (تاریخ، جغرافیا، مدنی): 15 سؤال با ضریب 1

لیست بهترین منابع تیزهوشان نهم به دهم 1400

مطمئناً دانش آموزانی که بر کتب درسی خود تسلط کافی داشته باشند و با روشهای مناسب زمانبندی و تست زنی آشنا باشند، در آزمون تیزهوشان نهم درصد قبولی بالاتری خواهند داشت. بنابراین برای اینکه شانس قبولی خود را نسبت به سایر شرکت کنندگان بالاتر ببرید، مطالعه ی کتاب های کمک آموزشی را به شما پیشنهاد می کنیم. در این بخش لیست بهترین منابع تیزهوشان نهم به دهم 1400 را معرفی می کنیم. برای ثبت نام کتاب درسی میتوانید از مشاوران آیدانیتو کمک بگیرید.

ریاضی

در بخش قبلی گفتیم که درس ریاضی از ضریب بالایی نسبت به سایر دروس برخوردار است و نقش بسزایی در قبولی آزمون تیزهوشان پایه نهم دارد، از این رو کتب ریاضیات اندیشمند پایه نهم به دهم، ریاضیات تیزهوشان خیلی سبز، مبتکران و فارابی را به عنوان بهترین منابع تیزهوشان نهم به دهم 1400-99 جهت مطالعه دانش آموزان در آزمون تیزهوشان پایه نهم 1400-99 معرفی می کنیم.

علوم تجربی

از درس علوم تجربی به عنوان تأثیرگذارترین درس بعد از ریاضیات می توان نام برد. کتابهای علوم تجربی خیلی سبز ویژه پایه نهم و علوم تیزهوشان گل پلاس (انتشارات گل واژه) در لیست بهترین منابع تیزهوشان نهم به دهم1400 جای دارند. این کتاب ها دارای بیان خوب و پاسخ تشریحی مناسب می باشد که از نقاط قوت این کتابها است.

زبان و ادبیات فارسی

کتابهای کمک آموزشی انتشارات قلم چی، خیلی سبز و مبتکران را می توان به عنوان بهترین منابع درس زبان و ادبیات فارسی درنظر گرفت.

مطالعات اجتماعی

از کتاب جامع تیزهوشان 31+1 استان (انتشارات خوارزمی) می توانید برای مطالعه درس مطالعات اجتماعی (تاریخ، جغرافیا، اجتماعی) و درس قرآن و معارف اسلامی استفاده کنید. این کتاب شامل سؤالات کامل تیزهوشان نهم به دهم سالهای قبل می باشد و از آنجائیکه این کتاب از سؤالات متنوع و زیادی برخورداری است. می توانید از آن برای جمع بندی استفاده کنید و با سطح سؤالات تیزهوشان آشنا شوید. حال که با منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم آشنا شدید می توانید بدون نگرانی و استرس مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 را انجام دهید. در بخش بعدی شما را با زمان و مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 آشنا می کنیم.
برای آگاهی از بهترین منابع تیزهوشان ریاضی، علوم تجربی، زبان و ادبیات فارسی و مطالعات اجتماعی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

چگونه منابع برتر را شناسایی کنیم؟

جالب است که بدانید بسیاری از داوطلبانی که خود را سرگرم مطالعه ی منابع متعدد می کنند، به نتیجه ای جز گمراهی و سردرگمی دست نمی یابند. در واقع مهم است که شما مفاهیم درسی را بیاموزید نه اینکه خود را در فرمول ها غرق کنید. اگر بتوانید منابع برتر را شناسایی کنید و بیشتر وقت خود را صرف مرور نکات مهم کنید، می توانید به نتایج بهتری دست یابید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین منابع تیزهوشان نهم به دهم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از منابع برتر تیزهوشان نهم به دهم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 به آدرس azmoon.medu.ir انجام می شود. هر دانش آموز می تواند، 3 انتخاب از مدارس شهرستان خود بر اساس لیست ظرفیت مدارس هر شهرستان داشته باشد. زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 احتمالاً از اواخر بهمن تا اوایل اسفندماه می باشد. پس از ثبت نام اولیه داوطلبان می بایست به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات لازم در مورد ثبت نام و منابع آزمون تیزهوشان در اختیار شما قرار داده باشیم. بزرگترین هدف آیدانیتو فراهم نمودن بستر اطلاعات درست و مناسب برای شما داوطلبان عزیز در کسب موفقیت تحصیلی تان است.
در این مقاله به معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم 1400 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله برنامه ریزی تیزهوشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه منابع تیزهوشان نهم به دهم 1400 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

0 دیدگاه در “معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم 1400

  1. هومن گفت:

    احتمالا ریاضی 20 تا نیست

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      پس چند تاست؟

  2. س... گفت:

    ببخشید من زمینه ی قرآن ،مطالعات اجتماعی و ادبیاتم خیلی بالاهست و احتمال 100زدن اونهارودارم علوم هم در حد70 درصد هستم به نظرشما ریاضی باید چنددرصدبزنم تاقبول شم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ چون ضریب درس ریاضی 3 است، از همه مهمتر است، پس باید آن را بالای 50% بزنید.

  3. Amirreza گفت:

    اسم چند تا کتاب مناسب برا تست زنی رو میگید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ کتاب مجموعه آزمون‌ های نمونه دولتی و تیز‌هوشان 1+ 31 استان نهم به دهمT انتشارات پویش و کتاب 1000 تست استعداد تحلیلی انتشارات مهر ماه رنگ آبي

  4. سید رضا معلم پور گفت:

    سلام.میخواستم نظرتون رو راجع به کتاب های گاج تیزهوشان(iq) بپرسم.توی کتاب هایی که معرفی کردید چیزی از اونها نبود.یعنی سطح خیلی سیز و کتاب هایی که معرفی کردید بالاتره؟
    یه سوال دیگه هم داشتم اونم اینکه توی امتحان از سال هشتم و نهم سوال میاد پس این کتاب هایی که گفتید برای هر دو مناسبه یا فقط برای نهم.
    با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. خیلی سبز بهتره و درسنامه هم داره و شما رو از کتاب درسی بی نیاز میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *