منابع نمونه دولتی, نمونه دولتی

منابع آزمون مدارس نمونه دولتی

منابع نمونه دولتی

منابع نمونه دولتی

یکی از مسائلی که دانش آموزان و والدین در آزمون نمونه دولتی با آن رو به رو هستند، انتخاب درست منابع نمونه دولتی است، که داوطلبان را دچار نگرانی و سردرگمی می کند. در این مقاله سعی داریم با معرفی منابع نمونه دولتی داوطلبان را در فراهم آوردن بهترین منابع نمونه دولتی به طور صحیح و منظم یاری کنیم. با مطالعه ی این مقاله علاوه بر اینکه با منابع نمونه دولتی پایه ششم و منابع نمونه دولتی پایه نهم 1400 آشنا می شوید. در مورد بخشنامه، برنامه ریزی و نمونه سؤالات آزمون نمونه دولتی هم اطلاعات مورد نیاز را می توانید کسب کنید.

منابع آزمون نمونه دولتی پایه ششم

مهم ترین و اصلی ترین منابع نمونه دولتی پایه ششم کتابهای درسی است. اما برای اینکه با نحوه ی سؤالات تستی و روشهای تست زنی آشنا شوید. مطالعه ی کتاب های کمک آموزشی را به شما توصیه می کنیم. کتابهای کمک آموزشی بر اساس کتابهای درسی دانش آموزان نوشته شده است و به آموزش بیشتر و بهتر مطالب درسی پرداخته اند، که با خواندن این کتابها همه ی مطالب کتاب را به درستی فرا می گیرید و با تست های مربوط به هر درس آشنا می شوید.

در این بخش مطالعه چند کتاب کمک درسی را به عنوان بهترین منابع آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به شما پیشنهاد می کنیم. کتابهای کمک آموزشی بر اساس کتابهای درسی دانش آموزان نوشته شده است و به آموزش بیشتر و بهتر مطالب درسی پرداخته اند، که با خواندن این کتابها همه ی مطالب کتاب را به درستی فرا می گیرید و با تست های مربوط به هر درس آشنا می شوید.

در این بخش مطالعه ی چند کتاب کمک درسی را به عنوان بهترین منابع آزمون نمونه دولتی ششم معرفی می کنیم. کتاب جامع تیزهوشان، انتشارات خیلی سبز، واله، قلم چی و کامیاب ایرانیان، نشر الگو و گاج، دارای مثال های حل شده ی آزمون و راهنما هستند که به دانش آموزان کمک می کنند تا با سبک سؤالات نمونه دولتی ششم ابتدایی آشنا شوند. درس ریاضی شامل 20 سؤال با ضریب 3 در آزمون مدارس نمونه دولتی است. درس مطالعات اجتماعی شامل 10 سؤال با ضریب 1 می باشد. درس فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن) شامل 20 سؤال با ضریب 2 می باشد. درس آموزش قرآن و هدیه ی های آسمانی شامل 10 سؤال با ضریب 2 است. ثبت نام کتاب درسی برای مدارس نمونه دولتی را از مشاورین آیدانیتو بپرسید.

منابع آزمون پایه نهم به دهم مدارس نمونه دولتی 1400

با توجه به اینکه دانش آموزان پایه نهم از نظر سنی بزرگتر از دانش آموزان پایه ششم هستند و قبلاً هم در مدارس نمونه دولتی درس خوانده اند، با سبک سؤالات تستی آشنا هستند. بنابراین در تحلیل تستها قوی تر هستند و راحت تر و بهتر می توانند از کتب کمک درسی استفاده کنند. به این دسته از دانش آموزان هم مطالعه کتب کمک درسی را به عنوان بهترین منابع آزمون نهم پیشنهاد می کنیم.
برای اینکه با مجموعه سؤالات تیزهوشان نهم به دهم سالهای قبل آشنا شوید، از کتاب 1+31 استان تیزهوشان – انتشارات خوارزمی پویش استفاده کنید. درس ریاضی در آزمون نمونه دولتی نهم شامل 25 سؤال با ضریب 3 است.
از بهترین منابع آزمون نمونه دولتی نهم، کتاب ریاضیات اندیشمند پایه نهم به دهم را می توان نام برد. کتاب ریاضیات تیزهوشان خیلی سبز و مبتکران و فارابی هم از دیگر کتاب های کمک آموزشی نهم می باشد. درس علوم تجربی دارای تعداد 25 سؤال با ضریب 12 است. کتاب علوم تجربی خیلی سبز ویژه پایه نهم را به علت داشتن بیان خوب و پاسخ تشریحی مناسب می توان به عنوان بهترین منابع آزمون نمونه دولتی نهم معرفی کرد. درس زبان و ادبیات فارسی دارای 15 سؤال با ضریب 2 می باشد. برای این درس می توانید از کتاب کمک آموزشی انتشارات قلم چی مبتکران و یا خیلی سبز استفاده نمایید.
درس مطالعات اجتماعی (تاریخ، جغرافیا، مدنی) شامل 10 سؤال با ضریب 1 است. درس عربی دارای 8 سؤال با ضریب 1 می باشد. درس آموزش قرآن و پیام های آسمانی دارای 10 سؤال با ضریب 2 است. درس زبان انگلیسی هم شامل 7 سؤال با ضریب 1 می باشد. برای دروس مطالعات اجتماعی، عربی، آموزش قرآن و پیام های آسمانی و زبان انگلیسی همان کتاب جامع تیزهوشان که در ابتدا توضیح دادیم به عنوان منابع آزمون نمونه دولتی مناسب است.

برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 1400

1) اولین قدم برای برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی تعیین هدف است، برای خود هدف مشخصی تعیین کنید تا در خود انگیزه ایجاد کنید و قبل از اینکه شروع به درس خواندن کنید به آن هدف فکر کنید. (مثلاً قبولی در دانشگاه مورد نظر خود، که برای رسیدن به این هدف باید سطح علمی بالایی داشته باشید) را می توانید هدف خود قرار دهید.
2) مطالعه را در محیطی آرام که به دور از هرج و مرج شلوغی و بی نظمی است انجام دهید تا تمرکز خود را از دست ندهید.
3) درس های هر روز را در همان روز مطالعه کنید و از انباشته شدن درس ها بر روی هم جلوگیری کنید.
4) هر چند روز یک بار تمرین تست کنید تا با نحوه ی حل کردن سؤالات تستی آشنا شوید.
5) از نکات اصلی و مهم هر درس یادداشت برداری کنید و هر چند روز یک بار نکات را مرور کنید.
در صورت داشتن هر گونه پرسشی در رابطه با منابع آزمون نمونه دولتی، امکان برقراری تماس شما با مشاوران آیدانیتو فراهم است.

بخشنامه آزمون نمونه دولتی

برای اطلاع از ضوابط و شرایط پذیرش دبیرستان های دوره های اول و دوم متوسطه و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی، مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ،زمان اعلام نتیجه و ثبت نام قبول شدگان در دبیرستان های دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان های فنی و حرفه ای، بخشنامه آزمون نمونه دولتی را مطالعه کنید.

نمونه سؤالات آزمون نمونه دولتی

اگر قصد ورود به مدارس نمونه دولتی را دارید، توصیه می کنیم نمونه سؤالات آزمون نمونه دولتی را مشاهده کنید و سعی کنید آن ها را حل کنید. با حل کردن نمونه سؤالات آزمون نمونه دولتی هم با نوع سؤالات تستی آشنا می شوید و هم با آزمودن خود قبل از آزمون از استرس و نگرانی شما کاسته می شود. مقاله نمونه سؤالات آزمون نمونه دولتی را مطالعه کنید تا در مورد نمونه سؤالات آزمون نمونه دولتی اطلاعات لازم را بدست آورید .
در این مقاله به بررسی منابع آزمون نمونه دولتی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بزنید.
اگر سوالی در زمینه منابع آزمون نمونه دولتی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “منابع آزمون مدارس نمونه دولتی

  1. ناشناس گفت:

    4.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *