دکتری

مصاحبه دکتری رشته معماری






مصاحبه دکتری رشته معماری

بعد از تعیین نتایج آزمون دکتری سراسری در فروردین ماه 98 و همین طور شروع انتخاب رشته دکتری در اردیبهشت ماه داوطلبان و متقاضیان به دنبال به دست آوردن اطلاعاتی در رابطه با مصاحبه دکتری هستند. حتماً مطلع هستید که صرف به دست آوردن رتبه قبولی در آزمون جامع سراسری دکتری برای وارد شدن به دوره دکتری کافی نخواهد بود و فرد دانشجو باید خود را در مرحله مصاحبه نیز به اثبات برساند. در واقع دانشجو باید تمام توان خود را جهت آمادگی هر چه بیشتر برای پشت سرگذاشتن این مرحله با مؤفقیت و به بهترین شکل به کار بگیرد. در این مقاله به ذکر موارد ضروری در رابطه با مصاحبه دکتری رشته معماری برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در ارتباط با مصاحبه دکتری رشته معماری به دست آورید.

زمان مصاحبه دکتری رشته معماری

در ارتباط با زمان برگزاری مصاحبه دکتری رشته معماری قابل ذکر است که بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری دکتری و انجام انتخاب رشته به وسیله داوطلبان مجاز به انتخاب رشته وقت آن رسیده است که داوطلبانی که با توجه به ظرفیت به مراکز دانشگاهی معرفی گردیده اند سوابق و مدارک خود را جهت بررسی و بعد مصاحبه به دانشگاه ها عرضه کنند. لازم به ذکر است که برنامه زمان بندی مرحله مصاحبه علمی کلیه دوره های دانشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد و تاریخ های مورد نظر هر دانشگاه به وسیله نشانی اینترنتی به اطلاع داوطلبان می رسد. در نتیجه داوطلبان باید جهت اطلاع از زمان و ساعت دقیق و همین طور مکان برگزاری مرحله مصاحبه علمی در رشته خود به نشانی اینترنتی مربوطه مراجعه فرمایند و هرگز اقدام به مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی نکنند.

سؤالات مصاحبه دکتری معماری

سؤالات بسیاری در جلسه مصاحبه دکتری رشته معماری از فرد داوطلب پرسیده می شود. به همین علت اکثریت قریب به اتفاق داوطلبان اضطراب و نگرانی زیادی دارند. اما باید این اطمینان را به شما بدهیم که با رعایت یکسری نکات به آسانی می توانید از پس این مرحله مهم برآیید. به طول معمول در اولین قدم از شما خواسته می شود که خود را به زبان انگلیسی معرفی کنید. در جواب این سؤال در ابتدا نام و نام خانوادگی و سپس نام رشته و دانشگاه و محل تحصیل خود را معرفی نمایید. سپس با سؤالاتی در رابطه با پایان نامه کارشناسی ارشدتان مواجه می شوید. به خاطر داشته باشید که در صورت ارتباط نه چندان زیاد پایان نامه با رشته تحصیلی شما در دوران ارشد انتظار پرسیدن این سؤال که دلیل این عدم ارتباط چیست را حتماً داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره سؤالات مصاحبه دکتری رشته معماری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک مصاحبه دکتری معماری

باید خدمت شما عرض کنیم که هر فرد جهت شرکت در مصاحبه دکتری رشته معماری نیاز به تهیه و همراه داشتن شماری از مدارک نیز دارد. جهت کسب اطلاع در رابطه با لیست مدارک مصاحبه دکتری رشته معماری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری رشته معماری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری رشته معماری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *