دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه تهران






مصاحبه دکتری دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبتنی بر گسترش تحصیلات تکمیلی به وسیله مصاحبه دکتری، ارزیابی تخصصی و همین طور سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. این پذیرش از میان اسامی اعلام شده به عنوان افراد پذیرفته شده در مرحله اول چند برابر ظرفیت آزمون برگزار شده به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور و بر طبق شرایط مندرج در دفترچه انتخاب رشته مقطع دکتری برای سال تحصیلی 99-98 انجام می پذیرد. اما در این مقاله قصد ارائه توضیحاتی در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه تهران را برای شما داریم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه تهران دریافت نمایید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تهران

باید به عرض برسانیم که زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تهران در حال حاضر آغاز شده است. در واقع داوطلبان از دیروز یعنی هفتم خرداد ماه 98 فرصت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه تهران را دارند. زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تهران تا چند روز دیگر نیز ادامه دارد برای اطلاع از بازه زمانی دقیق در نظر گرفته شده برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدرک مصاحبه دکتری دانشگاه تهران

کلیه داوطلبان محترم دکتری تخصصی لزوماً باید در زمان تعیین شده به وسیله مراجعه به سامانه سیستم جامع آموزش دانشگاه تهران و همین طور دریافت رمز عبور و شناسه کاربری اقدام به بارگزاری مدارک مورد نیاز در سایت دانشگاه را نمایند. در زیر به شماری از مدارک لازم برای مصاحبه دکتری دانشگاه تهران برای شما عزیزان اشاره ای می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه کارت ملی متقاضی شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه تهران
  • ارائه گواهی صورت جلسه دفاعیه پایان نامه دوره ارشد همراه با درج درجه و نمره پایان نامه
  • عرضه ریز نمرات تأیید شده دوره ارشد و کارشناسی و همین طور گواهی پایان تحصیلات
  • بارگزاری گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان ترم آخر ارشد مبنی بر دفاع از پایان نامه تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 1398

ضوابط و شرایط متقاضیان سهمیه مربیان

در مورد شرایط و ضوابط متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان باید اشاره کنیم که داشتن حکم کارگزینی رسمی آزمایشی یا رسمی قطعی برای این قبیل از افراد ضروری است. از دیگر شرایط این متقاضیان می توان به موافقت دانشگاه محل خدمت وی جهت ادامه تحصیل وی و همین طور پرداخت شهریه متقاضی اشاره کرد.

نکات مهم مصاحبه دکتری دانشگاه تهران

در آخرین بخش از مقاله مربوط به مصاحبه دکتری دانشگاه تهران نکاتی مهم را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه تهران خدمتتان عنوان می کنیم.

  • همراه داشتن تمامی مدارک بارگذاری شده در زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تهران ضروری است و هر فرد باید آن ها بر طبق برنامه زمان بندی اعلام شده به دانشکده یا پردیس مرکز مؤسسه ذیربط ارائه کند.
  • حضور فرد داوطلب بر طبق برنامه زمان بندی اعلام شده به وسیله وبگاه رسمی دانشگاه تهران در محل پردیس دانشکده ضروری است. به عبارت دیگر در صورت عدم حضور وی این امر به منزله غیبت برایش تلقی می شود و امکان برگزاری مصاحبه و یا آزمون مجدد به هیچ وجه برایش امکان پذیر نیست.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه تهران ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *