دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین

مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین






مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین از بین کلیه داوطلبان شرکت کننده در دوره دکتری که حد نصاب لازم را در نخستین مرحله از آزمون سراسری دکتری را به دست آورده اند جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین دعوت به عمل می آورد. به همین دلیل موضوع مقاله پیش رو را به ذکر جزئیات و نکات ضروری در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین به دست آورید.

مدارک مصاحبه دکتری امام حسین

در این بخش از مقاله حاضر به ذکر شماری از مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دکتری امام حسین برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک لازم برای ثبت نام مصاحبه دکتری امام حسین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه مجوز تحصیل به شکل تمام وقت از بالاترین مرجع سازمانی جهت شاغلین سایر سازمان ها و ارگان های نیروهای مسلح
  • تحویل مجوز شرکت در آزمون دکتری سراسری اخذ شده از مرکز عملیات نیروی انسانی سپاه جهت اعضاء رسمی سپاه پاسداران
  • تحویل گواهی استفاده از سهمیه های ایثارگران و رزمندگان جهت متقاضیان مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین
  • ارائه اصل حکم کارگزینی جهت داوطلبان رسمی آزمایشی وزارت علوم و داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی برای افراد شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین
  • تحویل اصل فیش بانکی به مبلغ 100 هزار تومان بابت هزینه گزینش و مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین
  • ارائه تصویر و اصل مدرک معافیت، اشتغال به خدمت و پایان خدمت جهت داوطلبان ذکور شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین
  • تحویل اصل گواهی بسیج از بالاترین رده فعالیت( سازمان اقشاری و همین طور ناحیه شهری)

محل برگزاری مصاحبه دکتری امام حسین

محل برگزاری مصاحبه دکتری امام حسین با توجه به رشته های تحصیلی مختلف با یکدیگر متفاوت است. به این صورت که به مکان برگزاری مصاحبه دکتری امام حسین برای رشته های شیمی، فیزیک، مکانیک، ریز زیست فناوری، جنگ الکترونیک و رشته های مدیریت صنعتی و مطالعات منطقه ای با یکدیگر فرق دارد. برای کسب اطلاعات دقیق ر در رابطه با محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم مصاحبه دکتری امام حسین

داوطلبان عزیز شرکت کننده در مصاحبه دانشگاه امام حسین باید کلیه مدارک ذکر شده را در روز برگزاری اردو به مسئولین امر تحویل دهند. مورد دیگر این که توجه داشته باشید که کلیه متقاضیان در صورت سربلند بیرون آمدن از مرحله مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین پذیرش آن ها به شکل مشروط است و تا تأیید صلاحیت عمومی آن ها از جانب دبیرخانه گزینش دانشجو باید منتظر بمانند. علاوه بر این ها، شهریه دکتری جهت رشته های مطالعات منطقه ای و مدیریت صنعتی بر طبق ضوابط وزارت علوم و همین طور دانشگاه است. آخرین نکته این که شما داوطلبان عزیز اجازه آوردن همراه را ندارید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *