مشاوره تحصیلی, منتخب کنکور

مشاوره کنکور زبان

مشاوره کنکور زبان

گروه منحصراً زبان از جمله 5 گروه آزمایشی کنکور سراسری است که تمامی داوطلبان گروه های آزمایشی اصلی یعنی انسانی، تجربی و ریاضی با داشتن گواهی نامه پیش دانشگاهی یا همان سال چهارم امکان شرکت در آن را به آسانی دارند. باید اشاره کنیم که رشته زبان تحت عنوان رشته شناور در کنکور سراسری مشهور است. به همین علت افراد و دانش آموزان بسیاری مایل به شرکت در آن و حتی ادامه تحصیل در یکی از رشته های تحصیلی این گروه آزمایشی خاص هستند. در نتیجه برای رسیدن به مؤفقیت در این رشته تحصیلی داشتن برنامه حساب شده و دقیق بسیار حائز اهمیت است. حال اگر شما دوست عزیز در کنار یک مشاور و با دریافت مشاوره کنکور زبان از وی اقدام به طرح ریزی این برنامه ریزی نمایید که دیگر می شود نور علی نور!!! در حقیقت، داوطلب باید اطلاع داشته باشد که شیوه کنکوری خواندن و تست زنی برای کنکور منحصراً زبان به چه صورت است.  از طرف دیگر، هیچ منبعی موثق و رسمی برای آزمون منحصراً زبان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نشده است. در نتیجه اهمیت حضور یک مشاور در کنار شما و دریافت مشاوره کنکور زبان بسیار بیشتر می شود. با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری کنکور سراسری و تب و تاب دانش آموزان و داوطلبان برای حضور در آن به بحث مفصلی در رابطه با مشاوره کنکور زبان برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی  کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با مشاوره کنکور زبان به دست آورید.

تعیین هدف و برنامه ریزی کنکور زبان

به جرأت می توانیم بگوییم که تعیین هدف اصلی ترین و مهم ترین رکن را در موفقیت در کنکور سراسری ایفا می کند. داشتن هدف به شخص داوطلب شرکت در کنکور منحصراً زبان کمک می کند تا با تلاش و انگیزه بیشتر و بالاتری در مسیر موفقیت گام بردارد. علاوه بر این، میزان سعی و کوشش هر فرد بستگی مستقیمی به میزان ارزشمند بودن هدف وی دارد. در نتیجه همواره هدف خودتان را مهم و ارزشمند بدانید. هیچ وقت برای دستیابی به هدف خود امیدتان را از دست ندهید و خود را نبازید. حتی توصیه می کنیم که هدف خود را مدام به خود یادآوری نمایید و یا آن را بر روی کاغذی بنویسید. به طور مثال در تکه کاغذی بنویسید که من باید در کنکور در دانشگاهی سراسری و در رشته زبان آلمانی قبول شوم. گام بعدی پس از مشخص کردن هدف برنامه ریزی حساب شده و دقیق است. داشتن برنامه ای حساب شده و اصولی برای جلوگیری از سردرگمی و آشفتگی می تواند شما را به موفقیت نزدیک تر کند. نیاز به برنامه ریزی دقیق و معقول برای موفقیت در کنکور سراسری زبان دارید؟ مشاوران تحصیلی آیدانیتو با افتخار در کنار شما دوست هستند و بهترین برنامه ریزی را جهت رسیدن به هدفتان در کنکور سراسری زبان یعنی کسب رتبه ای عالی و قبولی در یکی از بهترین دانشگاه ها را برایتان طرح ریزی می کنند. پس با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرد و کامل ترین مشاوره کنکور زبان را از آن ها دریافت کنید.

نحوه درست مطالعه برای کنکور زبان را یاد بگیرید!!!

متأسفانه شمار زیادی از داوطلبان با شیوه درست مطالعه برای کنکور زبان آشنایی کافی را ندارند. به این صورت که به جای کنکوری خواندن دروس را به شکل  کلی مطالعه می کنند. باید عرض کنیم که کنکوری خواندن به این شکل است که درس ها را به صورت ریز به ریز و جز به جز و تنها برای یادگیری مطالعه کنید نه اینکه فقط برای تمام کردن کتاب های دروسی آن ها را مطالعه کنید. در حقیقت برای کنکور زبان تمامی دروس باید به شکل مفهومی و با دقت تمام مطالعه شوند. زبان درسی است که در صورت تکرار و تمرین نکردن و یا عدم استفاده از روش رمزگردانی از ذهن شما پاک می شود. در ارتباط با کنکور منحصراً زبان باید اشاره کنیم که داوطلب مایل به شرکت در این آزمون باید پیش زمینه خوبی از زبان انگلیسی از طریق مطالعه آزاد و یا شرکت در کلاس ها داشته باشد. شمار زیادی از داوطلبان تصور می کنند که در صورت بی توجهی به دروس عمومی و پاسخ دادن به سؤالات دروس تخصصی می توانند موفق شوند. اما باید اشاره کنیم که میزان تأثیر دروس عمومی در کسب رتبه ای بهتر و بالاتر از دروس تخصصی بیشتر است.

شرکت در آزمون های آزمایشی و منابع کمک آموزشی

همان گونه که در ابتدای مقاله پیش رو اشاره کردیم هیچ منبع رسمی در اختیار داوطلبان کنکور منحصراً زبان برای مطالعه نیست. در نتیجه، داوطلب باید از منابع کمک آموزشی مناسب همچون دی وی دی های کنکور بهره بگیرد. توصیه می کنیم که در کنار دقت در انتخاب کتاب ها وسواس زیادی به خرج ندهید. دیدن فیلم به زبان اصلی به میزان زیادی به تثبیت لغات در ذهن شما کمک می کند. علاوه بر این شرکت در آزمون های آزمایشی مؤسسات مختلف می تواند کمک بزرگی به شما در آشنایی تان با نحوه طراحی سؤالات کنکور نماید. با دریافت مشاوره کنکور زبان از مشاوره آیدانیتو اطلاعات کافی را در این رابطه به دست آورید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی مشاوره کنکور زبان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره کنکور بزنید.
برای مشاوره کنکور زبان، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *