آیدانیتو > مشاوره روانشناسی آنلاین
خانواده

مشاوره روانشناسی آنلاین

 

 

مشاوره روانشناسی آنلاین

استقبال از مشاوره های غیرحضوری هر روز بیشتر از قبل می شود و هر چه می گذرد مشاوره هایی مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین طرفداران بیشتری پیدا می کند.
در گذشته افراد فقط برای درمان بیماری های جسمی به متخصص مراجعه می کردند اما در عصر ما این آگاهی در افراد مختلف به وجود آمده است که سلامت روانی کم اهمیت تر از سلامت جسمی نیست و انسانی که ذهن سالمی نداشته باشد و نتواند بر مشکلات فردی، خانوادگی، تحصیلی، شغلی، زناشویی و… غلبه کند، آسیب زیادی خواهد دید و احتمال موفقیتش شدیداً کاهش خواهد یافت.
مشاوره روانشناسی هم که می تواند به شکل مشاوره روانشناسی تلفنی یا مشاوره روانشناسی آنلاین باشد، نوعی از خدمات مشاوره و متمرکز بر درمان اختلالات روانی است.
در این مقاله تلاش کرده ایم که به موضوع مشاوره روانشناسی آنلاین و مشاوره روانشناسی در آیدانیتو بپردازیم.

اختلالات روانی

اختلالات روانی در واقع ناکارآمدی های ذهنی ای هستند که بر جسم ما و عملکرد فردی و اجتماعی مان تأثیر منفی می گذارند. این روزها کمتر کسی ممکن است در مورد افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دو قطبی و…. نشنیده باشد.
اختلالات روانی ریشه های مختلفی دارند و عواملی مثل عوامل بیولوژیکی، ژن ها، سابقه خانوادگی، تجربیات دوران کودکی، آسیب های جسمی و… می توانند منجر به اختلالات روانی شوند.
هر چقدر آگاهی ما از اختلالات روانی بیشتر باشد، بهتر می توانیم با آن ها مقابله کنیم و قبل از این که به بحرانی جدی تبدیل شوند و بر همه ابعاد زندگی مان تأثیر بگذارند، درمانشان کنیم.
مشاوره روانشناسی یکی از بهترین فرصت ها برای آگاهی از علل اختلالات روانی، علائم و نشانه های آن ها و روش های درمانشان است. بسیاری از ما وقتی یک چالش و ناکارآمدی روانی را تجربه می کنیم، از افراد فامیل و دوستان مشاوره می گیریم و آن ها به دلیل عدم برخورداری از آگاهی و تخصص، ممکن است راهکارهای اشتباه و حتی آسیب رسان به ما بدهند.
بعضی افراد هم در مواجهه با اختلالات روانی، دست به خود درمانی می زنند و حتی ممکن است مواد مخدر یا الکل را برای آرام شدن امتحان کنند.

 

در مشاوره روانشناسی شما با یک فرد متخصص گفت و گو می کنید و با استفاده از راهکارهای علمی وارد فرایند درمان می شوید.

مشاوره روانشناسی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند مشاوره و آموزش است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان، در زمینه های مختلف خانواده، اختلالات روانی، مسائل جنسی، ازدواج، طلاق، اعتیاد، فرزند پروری، کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.
اگر به دنبال مشاوره خانواده تلفنی هستید و یک مشکل یا دغدغه روانی شدیداً آزارتان می دهد، کافی است که تلفن را بردارید و با آیدانیتو تماس بگیرید.
مشاوران روانشناسی در آیدانیتو به شما کمک می کند تا بهترین نوع درمان را آغاز کنید.

مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان

خدمات رایگان همیشه با استقبال زیادی مواجه می شوند و این کاملاً عادی است. مشاوره هم از این قاعده مستثنی نیست و در شرایطی به شکل رایگان ارائه می شود. برای استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان در آیدانیتو، کافی است تلفن را بردارید و با شماره 42258-021 تماس بگیرید.
وقتی تماس برقرار شود، می توانید به مدت پنج دقیقه مکالمه ای رایگان داشته باشید و بابت آن هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.
بعد از پنج دقیقه مشاوره تلفنی رایگان، پیامی برایتان ارسال می شود و به واسطه آن پیامک لینکی در اختیارتان قرار می گیرد. با این لینک می توانید وارد سایت آیدانیتو شوید، اعتبارتان را تمدید کنید و به مشاوره تلفنی ادامه دهید.
در ادامه مطالعه مقاله مشاوره خانواده چیست را به شما پیشنهاد می کنیم.
از یک اختلال روانی رنج می کشید؟ این اختلال بر جسم شما و همه ابعاد زندگی تان اثر منفی گذاشته؟ مثل گذشته از زندگی لذت نمی برید و مشکلی ذهنی بر زندگی خانوادگی و عملکرد تحصیلی و شغلی تان اثر منفی گذاشته؟
با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *