آیدانیتو > مشاوره خانواده مشهد
خانواده

مشاوره خانواده مشهد

 

 

مشاوره خانواده مشهد

لزوم استفاده از خدمات روانشناسی و مشاوره ای، هر روز بیشتر از دیروز در کشور ما درک می شود. در گذشته مردم مشورت کردن با یک فرد متخصص و با تجربه را عجیب می دانستند و برای گفت و گو در مورد مشکلات و چالش های خانوادگی به افراد فامیل، دوستان و آشنایان پناه می برند.
اما این روزها شاهد این هستیم که افراد مختلف جامعه فقط پزشک ها را به عنوان متخصصانی که می توان از آن ها مشاوره گرفت، نمی شناسند و برای درمان مشکلات و بحران های روانی هم از متخصصان حوزه دیگری مشاوره می گیرند.
به عنوان مثال مشاوره خانواده در مشهد طرفداران زیادی دارد و مردم این شهر بزرگ، مهم، تأثیرگذار و مذهبی برای افزایش کیفیت زندگی های خانوادگی و حل بحران ها از خدمات مشاوره ای استفاده می کنند.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده توسط کسانی انجام می شود که در دانشگاه از رشته مشاوره و گرایش خانواده فارغ التحصیل شده باشند. مشاوران خانواده به مراجعشان کمک می کنند تا راه ها و روش های سالمی را برای حل معضلات خانوادگی مثل طلاق، اعتیاد، خیانت، مشکلات جنسی، روابط زناشویی ناسالم و… یاد بگیرند. و در انجام مسئولیت هایی مثل فرزند پروری، مدیریت خانواده، ایجاد صمیمیت، همکاری، اعتماد و شادی در خانواده و… هوشمندانه و کارآمد عمل کنند.
مشاوره خانواده مشهد به همین شکل و در همین حوزه ها انجام می شود.

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی نوعی از مشاوره و در عصر حاضر بسیار مفید و کار آمد است. انسان های این عصر بیشتر از همیشه مشغله دارند و زندگی بسیاری از ما به سبکی است که مشاوره های غیرحضوری را به مشاوره های حضوری ترجیح می دهیم.
به عبارتی می توان گفت که دلیل استقبال بالای شهروندان جامعه از مشاوره تلفنی، مزایای فراوان آن است. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز آموزش و مشاوره آنلاین رایگان هوشمند است که بخش خانواده آن در حوزه های زیر خدمات ارائه می دهد:

ازدواج و زندگی مشترک

اگر ازدواج مهم ترین تصمیم ما در زندگی نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین ها است. وقتی تصمیم می گیریم ازدواج کنیم و خانواده تشکیل بدهیم، در واقع تصمیم گرفته ایم که زندگی مان را در ابعاد مختلفی تغییر بدهیم، پس بهتر است که برای این تغییر آمادگی کافی داشته باشیم و با آگاهی کافی تصمیم به ازدواج بگیریم.
قصد ازدواج دارید؟ از تصمیم تان مطمئن نیستید؟ می خواهید از معیارهای ازدواج آگاه شوید؟ نیاز به مشورت دارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعتیاد

اعتیاد یک آسیب فردی و اجتماعی جدی است و قابلیت از هم پاشیدن خانواده ها را دارد. اگر یکی از اعضای خانواده شما درگیر اعتیاد است، می توانید با تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو، از روش های ترک اعتیاد آگاه شوید.

 

خیانت

یکی از پرتماس ترین موضوعات در مراکز مشاوره خانواده مشهد و سایر شهرها در مورد خیانت در زندگی مشترک است. به نظر می رسد که این روزها زنان و مردان بیشتر از همیشه بی وفایی می کنند و آمار روابط فرازناشویی بسیار بالا رفته است.

برای آگاهی از روش های پیشگیری از خیانت و راهکارهای مقابله با آن، با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرید.

مشکلات جنسی

اختلالات جنسی ای مثل اختلال نعوظ، دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی و… بیماری های مقاربتی، انحرافات جنسی، عدم رعایت بهداشت جنسی و… می توانند یک زندگی مشترک را به خطر بی اندازند.

چنانچه در زندگی مشترک، از یک رابطه جنسی سالم و صمیمانه برخوردار نیستید و مشکلات جنسی صمیمیت عاطفی تان را به خطر انداخته، برای آگاهی از روش های حل مشکلات جنسی با مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

طلاق

طلاق اتفاق خوشایندی نیست اما گاهی قابل پیشگیری و گاهی غیر قابل اجتناب است. مشورت با یک مشاور با تجربه کمک می کند تا کسانی که در شرف طلاق هستند، با سلامتی روانی بیشتری از این مرحله زندگی عبور کنند یا در صورت امکان از این آسیب جلوگیری کنند.

مشکلات کودکان و نوجوانان

فرزندان اعضای مهمی در یک خانواده هستند و سلامت روانی و عملکرد مثبت آن ها بر سلامت یک خانواده تأثیر عمیقی می گذارد. گاهی اوقات مشکلات منحصر به فرد کودکان و نوجوانان والدین را بسیار نگران می کند. مشکلاتی مثل بیش فعالی، شب ادراری، اختلال اضطراب جدایی، اختلال یادگیری، انجام ندادن تکالیف درسی، بحران بلوغ و… مشاوران خانواده آیدانیتو به والدین کمک می کنند تا با بهترین روش های فرزند پروری آشنا شوند.

اختلالات روانی

ما انسان ها فقط از بیماری های جسمی رنج نمی کشیم و اختلالات روانی هم بر سلامت ما تأثیر می گذارند. اختلالاتی مثل: افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی بیش فعالی، اسکیزوفرنی و….
چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از اختلالی رنج می کشید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو از ریشه های اختلال، علائم و نشانه های آن و روش های درمانش باخبر شوید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمند و قابل احترامی در جامعه ما هستند. اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. وقتی با پدر یا مادر پیر یا پدربزرگ و مادربزرگتان زندگی می کنید، بهتر است در مورد مشکلات، معضلات، چالش ها و اختلالات جسمی و روانی سالمندان اطلاعات کافی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ها می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

در این مقاله به مشاوره خانواده مشهد پرداختیم، در ادامه مطالعه مقاله مشاوره خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا از مشکلی خانوادگی رنج می برید؟ آیا احساس می کنید که بحران های خانوادگی سلامت روانی اعضای خانواده شما را کاهش داده و ساز و کارهای خانوادگی تان به خطر افتاده؟ برای آگاهی از راهکارهای حل انواع مسائل خانوادگی می توانید با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *