خانواده

مشاوره خانواده شیراز

 

 

مشاوره خانواده شیراز

اهمیت مشاوره خانواده امروزه در جوامع مختلف بیشتر درک می شود. ما می دانیم که خانواده مهم ترین و تأثیرگذارترین نهاد جامعه است و محیط و روابط درون خانوادگی آن قدر اهمیت دارند که می توانند مسیر زندگی انسان را مشخص کنند. پس هر چقدر سلامت روانی این نهاد بیشتر باشد، سلامت روانی اعضای آن بالاتر می رود و در ادامه جامعه سالم تر و کم آسیب تر خواهد بود.

اما چطور می توان از میزان سلامت روانی یک خانواده  مطلع شد و این سلامت با چه راهکارهایی قابل افزایش است؟

ما انسان های عصر حاضر در مقایسه با پیشینیان فقط از بیماری های جسمی رنج نمی کشیم و می دانیم که اختلافات روانی هم می توانند شدیداً آسیب زا و حتی نابود کننده باشند. پس برای تقویت سلامت روان از خدمات مشاوره ای و روانشناختی استفاده می کنیم. یهترین مشاوره خانواده نوعی از این خدمات  است.

خوشبختانه مشاوره خانواده در شهرهای مختلف کشور ما طرفداران زیادی دارد. به عنوان مثال شاهد رواج مشاوره خانواده شیراز هستیم.

چرا مشاوره تلفنی؟

در عصر حاضر خدمات مشاوره ای فقط به صورت حضوری ارائه نمی شوند و انواع دیگر مشاوره هم طرفداران زیادی دارند. انواعی مثل مشاوره تلفنی و آنلاین. شاید بعضی تصور کنند که مشاوره تلفنی مزایایی ندارد اما واقعیت این است که استقبال بسیار زیاد از مشاوره تلفنی دقیقاً به دلیل کارآمدی بالای آن است.

کسانی که در لحظه با یک بحران مواجه می شوند، می توانند گوشی تلفن را بردارند و در تماس با یک مشاور هم از نظر روانی آرام بگیرند و هم این که راهکاری دریافت کنند. به علاوه این نوع مشاوره برای کسانی که زندگی شخصی شلوغ و پرمسئولیتی دارند و امکان حضور در جلسات مشاوره را ندارند بسیار مفید است. از سویی دیگر خدمات مشاوره تلفنی کم هزینه تر و به صرفه تر است.

بخشی از مشاوره خانواده شیراز هم به صورت تلفنی ارائه می شود.

مشاوره تلفنی در آیدانیتو

اگر به دنبال استفاده از خدمامت مشاوره خانواده تلفنی هستید، ما آیدانیتو را به شما پیشنهاد می کنیم. آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و مشاوره است و در حوزه های متعددی به کاربران مشاوره می دهد. حوزه هایی مثل خانواده، تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه و …

 

خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

از جمله مهم ترین خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ازدواج و تشکیل خانواده

ازدواج یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین انتخاب ها در زندگی هر انسانی است. به همین دلیل هرچقدر آگاهی مان در زمان تصمیم گیری برای ازدواج بیشتر باشد، احتمال موفقیت مان در زندگی مشترک افزایش پیدا می کند.

مشاوره قبل از ازدواج در آیدانیتو، فرصتی برای آگاهی در مورد معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و شناخت بیشتر طرف مقابل است.

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟ در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.

برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.

برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در شیراز مثل سایر شهرهای ایران ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.

متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.

به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

در این مقاله به مشاوره خانواده شیراز پرداختیم، در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا مشکل، معضل یا بحرانی در محیط خانه و خانواده ذهن شما را درگیر کرده؟ آیا احساس می کنید کیفیت زندگی خانوادگی تان کاهش یافته؟ به دنبال راهکاری برای بازگشت سلامت و آرامش به محیط خانه و خانواده هستید؟ با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *