آیدانیتو > مدارک مهاجرت کاری به استرالیا
مهاجرت به استرالیا

مدارک مهاجرت کاری به استرالیا






مدارک مهاجرت کاری به استرالیا

کشور استرالیا از دوران گذشته تا به حال به عنوان کشوری منحصر به فرد و بی نظیر برای اشتغال و یا ادامه تحصیل در مقاطع و دوره های مختلف تحصیلی محسوب می شود. علت این امر را می توان در تأمین آسایش و رفاه مردم به بهترین مشکل ممکن، آب و هوایی دلپذیر و همین طور امکانات عالی جستجو کرد.از طرف دیگر، استرالیا فرصت هایی بسیار عالی و جذاب را برای زندگی مرفه و اشتغال در زمینه های مختلف کاری در اختیار افراد می گذارد. شاید تعجب کنید اگر بدانید که آمار بیکاری در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای دنیا پایین بوده و این موضوع نشان از اوضاع اقتصادی بسیار عالی در استرالیا دارد. از جمله روش های مهاجرت به این کشور می توان به مهاجرت کاری اشاره کرد. در حقیقت این راه از بهترین روش های مهاجرت به استرالیا و بهره مندی از مزایای زندگی در آن محسوب می شود. در این مقاله، بحث مدارک مهاجرت کاری به استرالیا را برای شما دوستان مطرح می کنیم، پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم و جامعی را در ارتباط با مدارک مهاجرت کاری به استرالیا بدست آورید.   

انواع ویزاهای کاری استرالیا

باید بگوییم که هر یک از متقاضیان مهاجرت کاری به استرالیا به اخذ ویزا نیز احتیاج دارند. در این بخش، انواع ویزاهای مهاجرت کاری به استرالیا و همین طور شرایط ضروری برای دریافت آن را خدمتتان توضیح می دهیم.

ویزای کاری زیر گروه 189 کشور استرالیا

جهت اخذ ویزای کاری زیر گروه 189 استرالیا یک ایالت در این کشور باید به عنوان اسپانسر برای شما مشخص گردد. نکته قابل ذکر این که، هیچ یک از متقاضیان اخذ این نوع ویزا کوچک ترین دخالت و حقی در برگزیدن ایالت خود نداشته و برای هر شخص منطقه خاص انتخاب می گردد. ویزای کاری زیر گروه 489 استرالیا دارای اعتباری چهار ساله بوده و هر فرد موظف به اشتغال به کار در دو سال از چهار سال برای تمدید اقامت دائم خود در این کشور است.

ویزای کاری زیر گروه 190 کشور استرالیا

در ویزای کاری زیر گروه 190 فرد می تواند به ایالتی که اسپانسر وی شده، مهاجرت کند. مزیت این ویزا نسبت به ویزای 189 این است که فرصت انتخاب ایالت مورد نظرتان به شما داده می شود، هر چند انتخاب به صورت محدود و از بین تعداد مشخص و ثابتی از ایالت ها صورت می گیرد. هر فرد با اخذ ویزای زیر گروه 190 کشور استرالیا و انجام فعالیت مشخصی به مدت یک سال، موفق به اخذ اقامت دائم خود در این کشور می شود. خاطر نشان می کنیم که این نوع از ویزا دارای اعتباری به مدت دو سال است.

ویزای کاری زیر گروه 189 کشور استرالیا

این نوع ویزا از جمله معتبرترین و بهترین ویزاهای کاری در استرالیا است. فرد متقاضی دریافت ویزای زیر گروه 189 باید مدرک تحصیلی معتبری دال بر سپری کردن دوره تخصصی خاصی را داشته باشد. مورد دیگر این که وی لزوماً باید سابقه کاری مرتبطی در حرفه ای مشخص داشته باشد. همچنین مواردی همچون شرح وظایف وی در محل کار، میزان حقوقی دریافتی و طول زمان اشتغال به کار و استخدام نیز ضرورت دارد.

مدارک لازم اخذ ویزای کاری استرالیا

باید بگوییم که با توجه به متنوع بودن انواع ویزاهای کاری استرالیا ، مدارک مختلفی نیز جهت دریافت آن ها نیاز است. اما در مجموع تعدادی از مدارک برای اخذ این نوع از ویزاها مشترک بوده که در این جا به ذکر آن ها می پردازیم. جهت اطلاع از مدارک کامل برای دریافت هر یک از ویزاهای مهاجرت کاری به استرالیا می توانید با مشاوران متخصص و متبحر آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • عکس فرد متقاضی
  • ارائه گواهی نامه های معتبر زبان انگلیسی
  • پاسپورت و همین طور شناسنامه فرد درخواست کننده
  • تحویل عقدنامه متقاضی در صورت ازدواج کردن
  • ارائه شواهد کاری همچون مالیات، پرداختی ها و قراردادهای کاری
  • داشتن سابقه کاری فرد متقاضی به مدت حداقل یک سال به شکل تمام وقت طی دو سال قبل

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مدارک مهاجرت کاری به استرالیا است پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مهاجرت کاری به استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه مدارک مهاجرت کاری به استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.

           


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *