آیدانیتو > محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری
انتخاب رشته علوم انسانی

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری

نقش مؤثر و مهم گمرک در پشتیبانی و حمایت انواع تولیدات داخلی و صنایع مختلف و از طرف دیگر اجرای سیاست های خارجی به بهترین شکل به وجود نیروی انسانی در سازمان گمرک نیازمند است. نیرویی بسیار پویا و متخصص که با گذراندن دوره های دانشگاهی دانش و آگاهی لازم را برای کسب توانمندی در انجام تمامی وظایف محوله و کارآیی مناسب به دست آورند. رشته پرطرفدار مدیریت امور گمرکی در زمره زیر مجموعه های گروه علوم انسانی جای دارد. اگر شما نیز علاقه مند به کار در زمینه تجارت و بازرگانی بین الملل هستید می توانید با انتخاب رشته مدیریت امور گمرکی دانش و تجربه لازم را کسب کنید و وارد این زمینه کاری شوید. رشته مدیریت امور گمرکی از آن دسته رشته هایی است که فرد داوطلب چه در دانشگاه سراسری و چه در دانشگاه آزاد امکان ادامه تحصیل در آن را دارد. شاید شما دوست عزیز رشته مدیریت امور گمرکی را در الویت انتخاب های خود قرار داده اید. در این صورت حتماً شناخت محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری برایتان ضروری است. از این جهت موضوع مقاله حاضر را به محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات دقیق و درستی را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری به دست آورید.

آشنایی مختصر با رشته مدیریت امور گمرکی

گمرک به عنوان حوزه ای در خدمت تجارت بین الملل محسوب می شود و بنابراین تمامی دانشجویان مشغول به ادامه تحصیل در این رشته محبوب دانشگاهی با کلیه مواردی همچون نحوه ایجاد تعرفه های مالیاتی، شیوه بررسی و ارزیابی انواع کالاهای وارداتی و صادراتی و نحوه تنظیم کردن اظهارنامه ها آشنایی لازم را پیدا می کنند و آن ها را به صورت کامل فرا می گیرند. به علاوه، نحوه تشخیص و شناسایی انواع کالاهای ممنوعه از غیر ممنوعه بر طبق سیاست های اقتصادی نیز از دیگر مواردی است که دانشجویان در زمان تحصیل خود در رشته مدیریت امور گمرکی با آن آشنا می شود. دروسی همچون روانشناسی عمومی، حقوق اساسی، مدیریت تولید، مقررات مدنی، حسابداری صنعتی، اقتصاد خود و ریاضیات پایه از جمله دروس مورد تدریس در این رشته دانشگاهی محسوب می شوند.

دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری

با توجه به موضوع مقاله حاضر یعنی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری برای شما می پردازیم.

ردیف

دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری

1

دانشگاه خوارزمی تهران- محل تحصیل تهران

2

استان آذربایجان شرقی- مؤسسه غیرانتفاعی میزان- تبریز

3

دانشگاه هرمزگان- بندرعباس

ملاحظه می فرمایید که در میان لیست طویل دانشگاه های سراسری تنها 3 دانشگاه پذیرنده رشته مدیریت امور گمرکی هستند. در نتیجه ملاحظه می کنید که رقابت بر سر رشته مدیریت امور گمرکی بالاست. در نتیجه ملاحظه می کنید که رقابت بر سر رشته مدیریت امور گمرکی ذکر شده در بالا بر طبق دفترچه انتخاب رشته سال 97 نوشته شده است. جهت کسب اطلاعات دقیق در رابطه با دانشگاه های پذیرنده رشته مدیریت امور گمرکی در سال 98 باید تا انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 منتظر ماند.

محل قبولی امور گمرکی سراسری

در این بخش از مقاله مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده امور گمرکی سراسری به ذکر رتبه های قبولی این رشته در سه دانشگاه ارائه دهنده آن برای شما می پردازیم.

رتبه قبولی مدیریت امور گمرکی

نام دانشگاه

رتبه قبولی

دانشگاه خوارزمی تهران- محل تحصیل تهران

300-1

دانشگاه هرمزگان- بندرعباس

3000-300

استان آذربایجان شرقی- مؤسسه غیرانتفاعی میزان- تبریز

17000-6000

 در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت امور گمرکی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *