انتخاب رشته علوم انسانی

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری

رشته مددکاری اجتماعی از جمله قدیمی ترین و شناخته شده ترین رشته های دانشگاهی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می شود. پس از جنگ جهانی دوم و از سال 1960 میلادی به بعد دولت ها بر سر این موضوع به اتفاق نظر رسیدند که رفع مشکلات و نیازهای جامعه در زمینه عملکرد اجتماعی به فردی کاردان و متخصص در زمینه رشته مددکاری اجتماعی نیاز دارد. در حقیقت وقایع و اتفاقات مهمی چون شکل گیری کلان شهرها و گسترش شهرنشینی، جنگ جهانی دوم و پیامدهای ناشی از این جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی، مهاجرت ها و ایجاد رویکردهای تازه به مشکلات همه و همه موجبات شکل گیری خدمات مددکاری اجتماعی را در دو دانشگاه آزاد و سراسری محسوب می شود. با توجه به نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اطلاع از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده رشته های تحصیلی مختلف از جمله محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی اهمیتی اساسی پیدا می کند. در این مقاله به صورت اختصاصی بحث پیرامون محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی را مطرح می کنیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری به دست آورید. در ابتدا بهتر است توضیحاتی هر چند مختصر را در رابطه با رشته مددکاری اجتماعی خدمتتان ارائه دهیم.

آشنایی مختصر با رشته مددکاری اجتماعی

رشته مددکاری اجتماعی از آن دست رشته های دارای بازار کار مناسب در جامعه به شمار می رود. رشته ای که فرد دانش آموخته در آن در پایان تحصیلات خود توانایی کافی و وافی را برای حل و فصل مشکلات مردم جامعه و شناخت هر چه بهتر آن ها پیدا می کند. در واقع این افراد یاری گر انسان هایی هستند که از مشکلات مختلف خانوادگی، اقتصادی، فرهنگی و همین طور اجتماعی برخوردار هستند. داشتن روحیه ای بسیار قوی و عالی، صبر و تحمل فراوان از جمله ویژگی های فردی خاص و منحصر به فرد برای هر فرد مددکار اجتماعی به شمار می رود.

دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری

در این بخش از مقاله مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری با لیست دانشگاه های پذیرنده این رشته در میان دانشگاه های سراسری اشاره می کنیم.

دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری

دانشگاه خوارزمی تهران(محل تحصیل کرج)

دانشگاه علامه طباطبایی- تهران

استان خراسان رضوی- مؤسسه غیرانتفاعی حکیم توس- مشهد

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران

مؤسسه غیرانتفاعی علامه فیض کاشانی- کاشان

دانشگاه یزد

لیست دانشگاه های ارائه شده در بالا بر طبق دانشگاه های ارائه دهنده رشته مددکاری در سال 97 نوشته شده اند جهت اطلاع از لیست دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی در سال تحصیلی 99-98 باید تا مرداد ماه یعنی زمان اعلام نتایج کنکور سراسری و شروع انتخاب رشته صبر نمایید.

محل قبولی مددکاری اجتماعی سراسری

در آخرین بخش از مقاله حاضر مربوط به محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری به ذکر رتبه قبولی این رشته برای شما می پردازیم.

نام دانشگاه

رتبه قبولی

دانشگاه علامه طباطبایی تهران

1-3000

دانشگاه یزد

3000-4500

دانشگاه خوارزمی تهران(محل تحصیل کرج)

4600-6000

در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری مددکاری اجتماعی 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مددکاری اجتماعی سراسری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *