آیدانیتو > مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران چقدر است؟
دکتری

مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران چقدر است؟

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران






مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران چقدر است؟

از جمله دوره های موسوم در دانشگاه ها می توان از دوره شبانه یاد کرد که در کلیه مقاطع تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی گنجانده شده است. ادامه تحصیل دانشجو در دوره شبانه مراکز دانشگاهی سراسری هیچ تفاوت خاصی با دوره های روزانه مگر در پرداخت معینی شهریه در هر ترم تحصیلی ندارد. البته این میزان شهریه پرداختی بسته به مقطع تحصیلی و ضوابط و شرایط دانشگاه با یکدیگر متفاوت است. دانشگاه تهران به عنوان شناخته شده ترین و معروف ترین دانشگاه احداث شده در ایران هر ساله دانشجویان بسیاری را در دوره شبانه و در مقاطع مختلف از جمله دکتری پذیرش می کند. با توجه به این مسئله که اطلاع از مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران برای هر یک از افراد مایل به تحصیل در این دوره و مقطع تحصیلی کاملاً ضروری است بحث مقاله حاضر را به موضوع شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران اختصاص می دهیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران به دست آورید.

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران

بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه های سراسری نوبت به انتخاب رشته های تحصیلی در دوره های مختلف از جمله دوره شبانه دانشگاه تهران می رسد. در نتیجه افرادی که رتبه لازم برای انتخاب رشته های دکتری شبانه دانشگاه تهران را دارد و می توانند در انتخاب رشته اینترنتی دکتری رشته محل های شبانه دکتری دانشگاه تهران انتخاب نمایند. موضوعی که در اینحا اهمیت پیدا می کند کسب اطلاعات دقیق از میزان شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران است که اطلاع از آن برای هر داوطلب ضروری است.

نحوه محاسبه شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران برای هر کدام از گروه های علوم انسانی و علوم رفتاری و سایر گروه ها به صورت جداگانه محاسبه می شود. به این ترتیب، هر داوطلب باید با توجه به گروه آزمایشی خود در مقطع دکتری به دنبال اطلاع از میزان شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران باشند.

مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه تهران

در این قسمت از مقاله پیش رو به ذکر مبلغ شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران در گروه آزمایشی علوم انسانی و رفتاری برای شما دوستان عزیز داوطلب تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه تهران می پردازیم. برای کسب اطلاعاتی دقیق و کامل در ارتباط با مبلغ شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران در گروه غیر علوم انسانی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

دوره تحصیل

گروه آموزشی

میزان شهریه دکتری شبانه (ریال)

نوبت دوم( شبانه)

علوم انسانی و علوم رفتاری

716.657.289

مبلغ شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران ذکر شده در جدول بالا بر طبق مبلغ شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران اعلام شده در سال 98 نوشته شده است. باید عرض کنیم که این مبلغ شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران با توجه به افزایش 15 درصدی نرخ شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران در سال 98 ذکر شده است. زیرا مبلغ شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران هر ساله برای دانشجویان به میزان 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می کند با این اوصاف مشاهده می کنیم که تحصیل در دوره دکتری شبانه دانشگاه تهران با پرداخت شهریه بالایی همراه است و هر فرد قبل از هر گونه اقدامی برای تحصیل در شبانه دکتری دانشگاه تهران باید از توانایی مالی خود برای پرداخت شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران اطمینان حاصل نماید. پس شما دوست عزیز نیز در صورت تمایل به تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه تهران نیز به موضوع استطاعت مالی خود در پرداخت شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران توجه کنید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه شبانه دکتری دانشگاه تهران ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *