کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک





ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک

مهندسی مکانیک برای داوطلبین گروه ریاضی یک رشته پرطرفدار محسوب می شود. مکانیک یکی از رشته های مهندسی است که از طراحی تا ساخت دستگاه ها و ماشین ها را در می گیرد و گاهی تعمیر و نگه داری دستگاه ها و ماشین ها را هم شامل می شود. بهینه سازی ماشین آلات صنعتی نیز به عهده مهندسین مکانیک است. رشته مکانیک یک رشته جامع است و مهندسین مکانیک باید دید جامع و کاملی داشته باشند. طراحی، مدل سازی، تهیه نقشه، در نظر گیری نحوه ساخت، خلاقیت، دانش فیزیک، تبدیل انرژی و استفاده بهینه از انرژی، در نظر گیری سیستم های ایمنی دستگاه و کارکرد آسان و… ویژگی هایی است که یک مهندس مکانیک باید داشته باشد. یکی از دانشگاه های ارائه دهنده رشته مکانیک دانشگاه پیام نور است. پذیرش در دانشگاه پیام نور بدون کنکور نیز امکان پذیر است و اگر شما مایل به تحصیل در رشته مکانیک دانشگاه پیام نور هستید، بهتر است از ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک مطلع باشید.

شرایط و نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک

قبل از  بررسی ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک، نگاهی به نحوه پذیرش و ثبت نام در دانشگاه پیام نور می اندازیم  و شما را با نحوه ثبت نام بدون کنکور مکانیک پیام نور آشنا می کنیم. برای پذیرش بدون کنکور پیام نور نیاز به ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور است. راه دیگر شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت است. به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام اینترنتی و حضوری دانشگاه های پیام نور شما می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی مکانیک دانشگاه پیام نور بدون کنکور

اطلاع از ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک بر انتخاب مرکز پیام نور تاثیر گذار است، زیرا هر چه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک بیشتر باشد، احتمال قبولی شما نیز افزایش می یابد.

قبل از بررسی ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک نگاهی به مراکز پیام نور که پذیرنده دانشجو مکانیک هستند، می اندازیم. البته از آن جایی که تعداد مراکز پذیرنده زیاد است، به معرفی چند مرکز بسنده می کنیم. برای اطلاع از مراکز پیام نور ارائه دهنده بدون کنکور کارشناسی مکانیک شهر خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اسامی برخی از مراکز پذیرنده پیام نور مکانیک بدون کنکور

ارومیه

زرین شهر

کرج

تهران شمال

بجنورد

اصفهان

بوشهر

عسلویه

شهرکرد

مشهد

اهواز

شوشتر

سمنان

زاهدان

یاسوج

 

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک ، محدودیتی در انتخاب واحد برای شما ایجاد نمی کند. زیرا تمام واحدهای پیام نور که پذیرنده رشته مکانیک هستند دارای ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک یکسانی هستند.

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک برای تمامی واحدها برابر 36 نفر است. البته ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک مرحله تکمیل ظرفیت تا حدی متفاوت از این تعداد است. شما برای اطلاع از تعداد ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مکانیک در مرحله تکمیل ظرفیت و همچنین اطلاع از نحوه ثبت نام و انتخاب رشته می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
شما میتوانید پست ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور 97 را مطالعه کنید و از شرایط آن مطلع شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *