انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی





 

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی

رشته بسیار پر طرفدار روان شناسی به عنوان شاخه ای از علوم زیستی در میان اهل فن شناخته می شود. رشته ای که رفتارهای فرد شامل نحوه صحبت، غذاخوردن و غیره را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. علاوه بر این، فرآیندهای ذهنی غیر قابل مشاهده فرد شامل اضطراب افسردگی و وسواس فکری نیز در این رشته موشکافی شده و مطالعاتی بر روی آن ها صورت می گیرد. مواردی همچون زیست و شیمی برای مطالعه روان شناسی بسیار ضروری بوده و در کنار آن ها تقویت پایه درسی در دروسی مانند زبان انگلیسی، ریاضی و آمار نیز از دیگر مهارت های فردی مورد نیاز برای اشتغال و تحصیل در علم روان شناسی محسوب می شوند.

در این مقاله، موضوع جالب ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی را عنوان می کنیم. پس با ما همراه باشید تا آگاهی لازم در زمینه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی را به دست آورید.

پذیرش کارشناسی بدون کنکور روان شناسی دانشگاه آزاد

در مورد زمان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی باید گفت که انجام این ثبت نام از تاریخ 28 مرداد 1397 شروع شده و تاریخ اتمام آن هنوز مشخص نیست. نکته مورد توجه دیگر اینکه زمان دیگری نیز در آذر ماه جهت انجام ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی در نظر گرفته شده است.

باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی تنها در سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می پذیرد. لازم است این نکته را متذکر شویم که هر کدام از شما داوطلبان به کمک کارت اعتباری (که بایستی خریداری کنید) می توانید به صفحه انتخاب رشته و ثبت نام راه پیدا کنید. مبلغ پرداختی جهت خرید این کارت اعتباری 38000 تومان بوده که لزوماً باید از طریق کارت بانکی واریز گردد. پس از تایید نهایی ثبت نام و دریافت رسید می توانید از صفحه ثبت نام خارج شوید.

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده آزاد روان شناسی

راجع به ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی باید این نکته را متذکر شویم که به علت درج نشدن ظرفیت رشته های مختلف در دفترچه کارشناسی نمی توان آمار دقیق و مشخصی از ظرفیت این رشته در دانشگاه های آزاد مختلف کشور داد. اما به طور تقریبی ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی در سال 97، مطابق سال های گذشته می توان بین 40 تا 70 نفر برآورد کرد. در این جا به اسامی برخی از دانشگاه های پذیرنده این رشته می پردازیم:

 

استان آذربایجان شرقی

واحد اهر

استان آذربایجان شرقی

واحد ملکان

استان آذربایجان شرقی

واحد ممقان

استان آذربایان غربی

واحد ارومیه

استان اردبیل

واحد پارس آباد مغان

استان اصفهان

واحد اصفهانخراسگان

استان ایلام

واحد ایلام

استان تهران

واحد اسلام شهر

 

نحوه پذیرش بدون کنکور روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرش کارشناسی بدون کنکور روان شناسی آزاد همانگونه که از نام آن بر می آید، کاملاً مطابق سوابق تحصیلی داوطلب بوده و به هیچ وجه نیازی به حضور در آزمون سراسری ورودی دانشگاه آزاد اسلامی ندارد. با این اوصاف، اشتباه وارد کردن معدل کتبی دیپلم در فرم انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی می تواند عواقب جبران ناپذیری را برایتان به دنبال داشته باشد.

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد روان شناسی

لازم به یادآوری است که به همراه داشتن گواهی نامه دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی از مهم ترین مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی است. بنابراین، از این که آن ها را حداکثر تا تاریخ ثبت نام بدون کنکور آزاد روان شناسی دریافت کنید اطمینان کامل حاصل نمایید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر، سری هم به مقاله انتخاب رشته بدون کنکور آزاد بزنید.

 

 

اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد روان شناسی دارید، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *