آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت
کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت





 


ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت

رشته مدیریت به عنوان یکی از رشته های لازم و کاربردی در هر جامعه ای به شمار آمده و حرف اول را در هر سازمان و موسسه ای می زند. در حقیقت جهت حل مشکلات هر اداره و سازمانی کاربردی ترین مورد مدیریت بوده و تربیت و آموزش مدیرانی لایق و شایسته می تواند کمک شایان توجهی به از میان برداشتن این مسائل کند. با این اوصاف، وجود رشته مدیریت در میان رشته های دانشگاهی فقدان بزرگی محسوب شده و وجود آن بیشتر از گذشته احساس می شود. لازمه به عهده گرفتن شغل مدیریت در یک سازمان، برخورداری از ویژگی هایی مانند برقراری روابط اجتماعی قوی، توانایی رهبری یک تیم کاری و همینطور داشتن استعداد بالا در علومی مانند ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و ریاضیات و اشتیاق بالا در یادگیری آن ها است. در این مقاله بحث ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا به اطلاعاتی ضروری در رابطه با ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت دسترسی پیدا می کنید.

مدیریت علمی کاربردی

باید خاطر نشان کنیم که رشته مدیریت در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و همین طور در زیر گروه 301 و 306 جای گرفته و تعداد زیادی رشته را شامل می شود، از بین رشته های موجود در مجموعه مدیریت دانشگاه علمی کاربردی می توان از موارد زیر نام برد.

  1. امور تشریفات
  2. سرپرستی تشکل های صنفی
  3. امور اداری
  4. سرپرستی مجتمع های تجاری
  5. بهره وری واحدهای صنفی
  6. سرپرستی توزیع کالا و خدمات
  7. لجستیک و زنجیره تامین
  8. خدمات بندری

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده علمی کاربردی مدیریت

در اینجا باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت در مراکز مختلف دانشگاهی با یکدیگر متفاوت بوده و در رشته های مختلف تحصیلی نیز ظرفیت پذیرش های متفاوتی را مشاهده می کنیم. در این بخش از مقاله، به ذکر ظرفیت دانشگاه های پذیرنده علمی کاربردی مدیریت در رشته های مختلف تحصیلی به شکل کمترین و بیشترین تعداد جذب دانشجو در آن ها می پردازیم.

رشته دانشگاهی

                         نام واحد دانشگاهی

ظرفیت

کاردانی حرفه ای مدیریت امور اداری

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بناب

30 نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان

30نفر

مرکز آموزش صنعتی نمایندگان استان اردبیل

30نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی مهاباد3

75نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی میاندوآب

75نفر

 

رشته دانشگاهی

   نام واحد دانشگاهی

ظرفیت

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت فرا گردش گستر بابلسر

35نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان

75نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت گز سکه (عقیق)

75نفر

 

رشته دانشگاهی

کاردانی حرفه ای مدیریت-بهره وری واحد های صنفی

                             نام واحد دانشگاهی

ظرفیت

مرکز آموزش علمی کاربردی مبارکه

50نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی ابهر

75نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ثمین نان سحر

75نفر

 

رشته دانشگاهی

                      نام واحد دانشگاهی

ظرفیت

کاردانی حرفه ای مدیریت-بهره وری واحدهای صنفی

مرکزآموزش علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران

75نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی علوم و فنون علامه طبرسی

75نفر

 

رشته دانشگاهی

                              نام واحد دانشگاهی

ظرفیت

کاردانی حرفه ای تاکسیرانی

مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه

40نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری یزد

75نفر

 

سازمان آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان

75نفر

 

زمان پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت

باید به عرض شما دوستان گرامی برسانیم که از زمان اتمام زمان ثبت نام و انتخاب واحد کاردانی علمی کاربردی مدیریت روزهای زیادی می گذرد. در حقیقت، دهه آخر ماه مرداد 97 جهت انجام این کار از جانب سایت سازمان سنجش آموزش کشور برنامه ریزی شده بود که اکنون دیگر این امکان برای متقاضیان وجود ندارد. البته جای نگرانی نیست چون مرحله دومی نیز برای انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی مدیریت در نظر گرفته شده که تاریخ اجرای آن به آذر یا دی 97 بر می گردد. گفتنی است که با ثبت نام و قبولی در این دوره می توانید تحصیلات خود را در کاردانی علمی کاربردی مدیریت از بهمن ماه شروع کنید.

نحوه پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت

توجه به این نکته مهم ضروری است که ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی مدیریت لزوماً مطابق سابقه تحصیلی شما دوستان در دوران سوم متوسطه انجام گرفته و این مسئله را می توان جزء اصلی ترین موارد و معیارهای ثبت نام در این دوره تحصیلی در نظر گرفت. به بیان دیگر، در صورت کسب معدلی بالاتر در دوران سوم دبیرستان می توانید احتمال قبولی خود را در کاردانی علمی کاربردی مدیریت به میزان زیادی افزایش دهید. قابل توجه شما دوستان گرامی که سایت سازمان سنجش تمام اطلاعات مورد نیاز شما دوستان را برای انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی علمی کاربردی مدیریت، منتشر کرده و به آسانی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. قسمتی به نام جامع علمی کاربردی در سمت راست این سایت وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید، تمامی این اطلاعات را ملاحظه بفرمایید.

دوستان گرامی توجه داشته باشید که سوابق تحصیلی افراد یکی از بنیادی ترین معیارهای گزینش دانشجویان در دوره کاردانی علمی کاربردی بوده که نباید از نظر دور داشت.

شرایط پذیرش کاردانی جامع علمی کاربردی مدیریت

با دارا بودن گواهی نامه هایی معتبر مانند دیپلم چهار یا شش ساله و یا دیپلم شاخه های نظری می توانید بدون هیچ دغدغه ای ثبت نامتان را در کاردانی علمی کاربردی عمران انجام دهید. همراه داشتن برگه و کارت معافیت و همچنین کارت هوشمند پایان خدمت در زمان ثبت نام و انتخاب واحد علمی کاربردی مدیریت، برای آقایان ضرورت دارد.

در این مقاله، به بحث ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت پرداختیم. در صورت علاقه می توانید مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 97 را نیز مطالعه کنید. 

اگر سوالی ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *