انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران

ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران

ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران، موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. اگر قصد شرکت در ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران را دارید با این مقاله همراه باشید، همان طور که اطلاع دارید پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در اکثر رشته های موجود انجام می شود. اما نکته ای که برای داوطلبان عزیز مبهم است ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران است، در مقاله پیش رو این سؤال را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران

پذیرش بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد عمران، بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان (معدل کتبی مدرک کاردانی) انجام می شود. بنابراین صحت وارد کردن اطلاعات حائز اهمیت است.

اگر داوطلبی با رشته تحصیلی کاردانی نامتجانس با عمران در ثبت نام این دوره شرکت کند، حداقل ضریب تأثیر معدل را به دست خواهد آورد، در ادامه حداقل و حداکثر ضریب تأثیر را مشاهده خواهید کرد.

حداقل ضریبحداکثر ضریب
70100

 

شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران

داوطلبانی که قصد دارند در کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد عمران شرکت کنند، باید مدرک کاردانی (پیوسته، ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برخوردار باشند. لازم به ذکر است داوطلبان مشمول خدمت که شامل غیبت در سربازی هستند، حق ادامه تحصیل را نخواهند داشت. داوطلبان برای تحصیل در این دوره باید تکلیف نظام وظیفه خود را مشخص کنند و از کارت پایان خدمت و با معافیت و … برخوردار باشند.

ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی آزاد عمران

رشته عمران معمولاً در اکثر واحدهای دانشگاه آزاد ارائه می شود مانند: واحد مهاباد، واحد زاهدان ،  واحد آبادان ، واحد سلماس، واحد نظر آباد، واحد مهران، واحد اسلامشهر، واحد پرند، واحد تهران جنوب، واحد تهران مرکزی، واحد تهران شرق، واحد صفادشت و  واحد دامغان ،  واحد گرمسار ،  واحد اهواز ، واحد بجنورد ، واحد قزوین ، واحد بیجار ، واحد مشهد و …

اما همان طور که متوجه شده اید در “دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی” ظرفیتی اعلام نشده است. با توجه به اینکه اطلاع از ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران اهمیت زیادی در انخاب رشته دارد، باید عرض کنیم معمولاً ظرفیت دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته حدوداً بین 30 تا 60 دانشجو و گاهاً کمی بیشتر است. بنابراین تعداد زیادی از داوطلبان علاقه مند به رشته عمران می توانند در این دوره مشغول به تحصیل شوند.

دانشگاه های کاردانی به کارشناسی آزاد عمران

معمولاً رشته عمران در تمامی استان ها ارائه می شود. برخی از استان های ارائه دهنده کاردانی به کارشناسی آزاد عمران عبارتند از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان و …

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران مقاله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کارشناسی بدون کنکور  را مطالعه کنید.

داوطلبان عزیز می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال پیرامون پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *