آیدانیتو > لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا
لیست دانشگاه ها کارشناسی بدون کنکور آزاد

لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا

لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا

رشته مهندسی هوافضا در زمره رشته های پرطرفدار و تاپ بدون کنکور آزاد قرار گرفته است. اگر شما هم از علاقه مندان رشته هوافضا هستید و می خواهید بدون کنکور هوافضا بخوانید بهتر است از لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا مطلع باشید. برای ا طلاع از لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا این مقاله را مطالعه کنید.

دانشگاه های آزاد پذیرنده هوافضا بدون کنکور

در اینجا می خواهیم لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا را در اختیارتان قرار دهیم. واحدهای زیر پذیرنده دانشجو در رشته هوافضا بدون آزمون هستند.

  • واحد بناب آذربایجان شرقی
  • سراب در آذربایجان شرقی
  • نجف آباد اصفهان
  • تهران شرق
  • گرمسار در سمنان
  • رامسر مازندران

تنها شش واحد دانشگاه آزاد در رشته هوافضا پذیرش بدون آزمون دارند. بنابراین تعداد پذیرفته شدگان این مرحله نیز محدود می باشد. به همین دلیل بهتر است در کنار انتخاب رشته هوافضا رشته دیگری را نیز انتخاب کنید و تمام حق انتخاب های خود را پر کنید. شما امکان انتخاب 20 کد رشته محل را دارید. بنابراین با درنظر گرفتن اولویت رشته و دانشگاه به انتخاب رشته بپردازید.

نحوه پذیرش هوافضا بدون آزمون آزاد 

همان که از لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا اطلاع یافته اید، نگاه به نحوه پذیرش می اندازیم. پذیرش رشته هوافضا بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین است. منظور از سوابق تحصیلی معدل کتبی دیپلم و ضریب تأثیر است. ضریب تأثیر در پذیرش رشته هوافضا به صورت زیر است. این ضریب برای افرادی که دارای دیپلم ریاضی هستند برابر 100، دیپلم تجربی 74.4 ، دیپلم علوم انسانی 80، علوم معارف اسلامی 80 و سایر عناوین دیپلم 31.4 می باشد.

عامل دیگری که بر پذیرش دانشجو در رشته هوافضا تأثیر گذار است سطح علمی واحدهای پذیرنده است. وحدهایی که دارای سطح علمی بالاتری هستند. داوطلبین با سطح علمی بالاتر را نیز می پذیرند. البته این موضوع در صورتی اتفاق می افتد که داوطلبین واحد مورد نظر را انتخاب کرده و انتخاب های خود را بر اساس سطح علمی دانشگاهی مرتب کرده باشند. زیرا شما در اولین انتخاب خود که ظرفیت خالی داشته باشد پذیرفته می شوید.

شرایط پذیرش دانشجو در رشته هوافضا بدون کنکور آزاد

تمامی واحدهایی که در لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا قرار دارند، دارای شرایطی برای پذیرش هستند. یکی از این شرایط مجموعه شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه های ایران است. مثل اعتقاد به ادیان مورد قبول در قانون اساسی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم وجود منعی برای تحصیل از نظر قوانین جمهوری اسلامی و قوانین نظام وظیفه.

از شراییط دیگر نیز می توان به دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی اشاره کرد. درصورتی که شرایط لازم برای تحصیل در رشته هوافضا بدون آزمون را دارید می توانید به ثبت نام و انتخاب واحد بر اساس لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا بپردازید.

در نهایت پس از بررسی لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا ، مقالهکارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا 97 را نیز مطالعه کنید.

برای اطلاع از سایر روش های تحصیل در کارشناسی هوافضا بدون کنکور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو آماده پاسخ گویی به تمام سؤال های شما هستند.

1 دیدگاه در “لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *