انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98





ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98

رشته دانشگاهی مهندسی مواد و متالورژی در میان رشته های گروه آزمایشی ریاضی جایگاه خاصی در میان کنکوری های عزیز دارد. از جمله موارد مطرح شده در رشته مواد و متالورژی می توان از شیوه ترکیب کردن و استخراج مواد، توزیع و همین طور شناخت خاصیت ها و ویژگی های آن ها را نام برد. باید بگوییم که رشته مهندسی مواد و متالورژی سه گروه اصلی سرامیک ها، پلیمرها و فلزات را در بر می گیرد. جالب است بدانید که از دوران گذشته تاکنون صنعت متالورژی عنوان صنعت مادر را به خود اختصاص داده و طی دوره های مختلف با افزایش جنبه های کاربردی آن مواجه بوده ایم. دراین مقاله، بحث جالب ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 را مطرح می کنیم. به مراتب آشنایی با ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 می تواند راهنمای بزرگی برای انتخاب این رشته برای شما باشد. پس ما را همراهی کنید تا کلیه اطلاعات لازم در رابطه با ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 بدست آورید.

تاریخ ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98

به نظر نویسنده ذکر زمان و تاریخ ثبت نام مقطع کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد در رشته مواد و متالورژی 98 در مطلب ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 خالی از لطف نیست. جهت اطلاع شما عزیزان باید بگوییم که تمامی شما داوطلبان واجد شرایط باید در نیمه دوم مردادماه با ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی امر ثبت نام را با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام این دانشگاه به انجام برسانید. خبر خوش اینکه، اگر در این ماه موفق به ثبت نام نشدید و یا قصد شروع ترم را از بهمن ماه دارید، در روزهای پایانی آذر و یا اوایل ماه دی ماه فرصت دیگری در اختیار شما قرار می گیرد.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98

در این قسمت از نوشته ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 به ذکر شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام می پردازیم.

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی

  • اعتیاد نداشتن به انواع مخدر و نداشتن مشکل فساد اخلاقی
  • باور کامل به دین مقدس اسلام و یا ادیانی مانند مسیحیت، کلیمی و زرتشتی
  • در این دوره تحصیلی امکان تخصیص تسهیلاتی همچون جا به جایی، میهمان و یا انتقالی به دانشجویان وجود ندارد.
  • عدم عضویت و یا داشتن وابستگی به گروهک های محارب و تشکیلات و نداشتن هیچ گونه مخالفتی با نظام جمهوری اسلامی
  • توجه به مقررات مصوب دانشگاه آزاد و رعایت آن ها

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون آزمون آزاد مواد و متالورژی

رشته های کار و دانش، نظری و فنی و حرفه ای برای شرکت در دوره کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی از ضروریات به شمار می آید. علاوه بر این، هیچ نیازی به وجود تطابق بین مدرک تحصیلی دوران  دبیرستان داوطلب با رشته مواد و متالورژی نیست.

ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور مواد و متالورژی 98

در مورد ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 باید گفت که در سال گذشته، به طور میانگین در حدود 60 نفر در این مقطع از رشته مواد و متالورژی در دانشگاه های مختلف پذیرفته می شود. بنابراین این موضوع به طور نسبی در مورد ظرفیت پذیرش این رشته در سال 98 نیز صدق می کند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ظرفیت پذیرش بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به کاردانی بدون کنکور آزاد 98 بزنید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش کاردانی بدون آزمون رشته مواد و متالورژی دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *