آیدانیتو > انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک 98
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک 98






انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98

رشته پر طرفدار مهندسی مکانیک در ردیف قدیمی ترین و شناخته شده ترین رشته های مهندسی بوده که یادگیری آن بدون داشتن درک و شناخت قبلی از مفاهیمی مانند الکتریسیته، ترمودینامیک، دانش مواد و تحلیل سازه ها امکان پذیر نیست. یک مهندس مکانیک باید در طول دوران تحصیل خود نحوه ساخت و طراحی سیستم های مکانیکی و فرآیندهای گرمایی را فرا بگیرد. اولین دوران شکل گیری رشته مکانیک به قرن هجدهم میلادی باز می گردد. دورانی که با وقوع انقلاب صنعتی مقارن بود. شاید آگاهی از اسامی مشهورترین مهندسین مکانیک مانند آگوست هورش، فردنیاند پورشه، گوتلیب دایملر، آرماند پژو، ویللهم می باخ، جیمز وات و کارل نیز خالی از لطف نیست. در این مقاله موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 را مطرح می کنیم. بعلاوه، بحث کوتاهی در مورد توانمندی های لازم برای یافتن شغلی در حیطه مهندسی مکانیک در این مطلب راجع به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 مطرح می گردد.

توانمندی های لازم برای یافتن شغلی در حیطه مهندسی مکانیک

داشتن تسلط و توانایی بالا در درس های ریاضی و فیزیک از پیش زمینه های ورود و تحصیل در رشته مهندسی مکانیک است. داشتن ضریب هوشی بالا و توانایی تجسم قوی می تواند به پیشرفت روز افزون یک مهندس مکانیک کمک شایان توجهی کند. به جرأت می توان گفت وجود خلاقیت زیاد در افراد را می توان از ویژگی های منحصر به فرد یک مهندس مکانیک در نظر گرفت.

تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی در رشته مکانیک 98

قابل توجه شما دوستان گرامی اینکه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 از نیمه دوم مرداد 98 شروع شده و تا اواخر مرداد نیز مهلت دارد. نکته مهم اینکه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 فقط به صورت غیر حضوری و با ورود به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

شروط لازم جهت ثبت نام بدون آزمون در رشته مکانیک دانشگاه غیر انتفاعی 98

دقت داشته باشید که موارد زیر از اصلی ترین و مهم ترین شرایط لازم برای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 به شمار می روند:

  • اعتقاد و باور به ادیانی همچون زرتشتی، کلیمی، مسیحی و اسلام
  • فرد هیچ گونه فساد اخلاقی نداشته و یا معتاد نباشد.
  • هیچ مشکلی از جهت نظام وظیفه برای آقایان وجود نداشته باشد.
  • فرد باید متناسب با رشته تحصیلی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشد.
  • موافقت کامل با نظام جمهوری اسلامی ایران و نداشتن دشمنی با آن
  • گواهی دوره پیش دانشگاهی و دیپلم سوم متوسطه (در صورت عدم اخذ حتماً آن را تا تاریخ 31 شهریورماه دریافت نمایید).

چه افرادی امکان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در رشته مکانیک را دارند؟

لازم به ذکر است که همه ی افراد ثبت نام شده در کنکور سراسری ورود دانشگاه که در ردیف افراد غایب در سر جلسه آزمون بوده اند، امکان انجام ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 را بدون ایجاد هیچ مشکلی دارا می باشند.

اثر سهمیه در زمان پذیرش بدون آزمون رشته مهندسی مکانیک به چه صورت است؟

باید بدانید که سهمیه های موجود از جمله سهمیه رزمندگان، خانواده شهدا، ایثارگران و همین طور سهمیه مناطق اثر مثبت و زیادی روی پذیریش کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 دارد. قابل توجه شما دوستان که هر کدام از شما داوطلبان عزیز می توانید 150 کد رشته محل را در رشته مکانیک برگزینید. رعایت توجه و دقت در زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 بسیار ضروری است. در این مقاله، موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک 98 را مورد ارزیابی و تحلیل قرار دادیم. در صورت علاقه، میتوانید نگاهی به مقاله شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی 98 نیز بیندازید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *