آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت





ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

دانشگاه آزاد از جمله بزرگ ترین دانشگاه های ایران است که دارای رتبه علمی بالایی نیز می باشد. البته رتبه عملی تمامی واحدهای دانشگاه آزاد یکسان نیست اما در مجموع مدارک آن در ایران و خارج از ایران معتبر است. در سال های اخیر دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد. یکی از رشته های پذیرنده دانشجو بدون کنکور رشته مدیریت است. پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان و وابسته به ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت هر یک از واحدها انجام می شود. بنابراین اطلاع از ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت می تواند ما را در جهت انتخاب رشته راهنمایی کند.

کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

کاردانی دانشگاه آزاد در دو گروه کاردانی پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. کاردانی مدیریت در گروه کاردانی ناپیوسته قرار گرفته است. کاردانی ناپیوسته به معنای تحصیل در مقطع کاردانی بعد از تحصیل پیش دانشگاهی است. برای ثبت نام کاردانی ناپیوسته ارائه گواهی نامه پیش دانشگاهی الزامی است.

مجموعه مدیریت دارای عناوین رشته های مختلفی می باشد. در کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت رشته مدیریت با عناوین زیر ارائه می شود.

مدیریت بازرگانی

مدیریت صنعتی

مدیریت گمرکی

مدیریت دولتی

 

حضور یک فارغ التحصیل در رشته مدیریت برای هر شرکت و اداره ای لازم و ضروری است. از دلایل رشته های مختلف در مجموعه مدیریت، زمینه کاری مختلف شرکت ها است؛ تا فارغ التحصیلان رشته مدیریت، تخصص لازم در زمینه فعالیت شرکتها و ادارات را داشته باشند. زمینه کاری هر یک از رشته های مجموعه مدیریت متفاوت است. بنابراین شما می توانید در ابتدا بسته به علاقه خود رشته مدیریت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ظرفیت پذیرش کاردانی مدیریت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تمامی واحدهای ارائه دهنده کاردانی مدیریت دارای پذیرش برای هر دو جنسیت زن و مرد هستند. هر کدام از واحدها تناسب با ظرفیت خود دانشجو می پذیرد. دانشگاه آزاد آماری برای ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت ارائه نمی دهد بنابراین نمی توان به طور دقیق ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت را بررسی و بر اساس آن انتخاب رشته کرد.

ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت هر واحد بین 30 تا 60 نظر متفاوت است. آن چه می توان با اطمینان گفت این است که ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت بازرگانی از سایر گرایش ها بیشتر است زیرا واحدهای بیشتری این رشته را ارائه می دهند.

واحد های ارایه دهنده کاردانی مدیریت آزاد

برخی از واحدهای دانشگاه آزاد ارایه دهنده کاردانی مدیریت بدون کنکور هستند. نام برخی از واحد های پذیرنده دانشجو کاردانی مدیریت بدون کنکور آزاد را آورده ایم.

بناب

نقده

ایلام

اسلامشهر

تربت جام

بجنورد

بهبهان

شاهرود

آباده

فیروزآباد

سیرجان

روانسر

علی آباد کتول

آستارا

بابل

بندر لنگه

در جدول فوق برخی از واحد های ارایه دهنده کاردانی مدیریت آزاد را آورده ایم. برای اطلاع از تمامی واحد دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنید یا با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
پیشنهاد میکنم مقاله کاردانی بدون کنکور آزاد را نیز مطالعه نمایید.

برای اطلاع از واحدهای ارائه دهنده کاردانی مدیریت بدون کنکور آزاد و نحوه ثبت نام می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *