آیدانیتو > شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان
دکتری

شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان






شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان در بین دو دانشگاه بزرگ استان اصفهان قرار دارد که با داشتن مساحتی برابر با 23000 هکتار بزرگ ترین دانشگاه در ایران از جهت وسعت به شمار می رود. دانشگاه صنعتی اصفهان در 5 کیلومتری این استان علم پرور واقع شده است این مرکز دانشگاهی فعالیت جدی و رسمی خود را از سال 1356 هجری شمسی شروع کرد. در ابتدا نام دانشگاه صنعتی آریا مهر اصفهان را بر خود داشت که پس از وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 هجری شمسی نام آن به دانشگاه صنعتی اصفهان تغییر پیدا کرد. آزمون مقطع دکتری 98 در انواع دوره های تحصیلی از جمله شبانه، روزانه، پیام نور و آزاد در سال گذشته و در آخرین ماه از سال یعنی اسفند ماه برگزار گردید. از میان 196649 داوطلب ثبت نام در کنکور دکتری 163231 نفر در جلسه این آزمون حضور به هم رساندند و شماری از آن ها فرصت انتخاب رشته را در دوره های مختلف پیدا کردند. شماری از این داوطلبان مایل به ثبت نام در دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان بودند. از این رو به علت علاقه و اشتیاق گروهی از داوطلبان به تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان موضوع مقاله حاضر را به بحث در ارتباط با شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در ارتباط با شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان به دست آورید.

شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

بعد از مشخص شدن نتایج اولیه آزمون دکتری اشخاص حضور یافته در این آزمون مهم دست به انتخاب رشته های تحصیلی مقطع عالی دکتری در دانشگاه ها و دوره های متعددی از جمله دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان می زنند به این ترتیب کسانی که رتبه مورد نظر را برای انتخاب رشته های دانشگاهی دوره شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان کسب کرده اند می توانند به آسانی و با سبک سنگین کردن و ارزیابی شرایط و موقعیت خود دست به انتخاب رشته دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان بزنند. اما موضوع حائز  اهمیت در این بین و در زمان تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان بحث شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان است که کسب اطلاع از آن برای هر داوطلب مایل به ادامه تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان ضروری به نظر می رسد.

نحوه محاسبه شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان دو بخش مختلف شهریه ثبات و متغیر را شامل می گردد. به علت تعیین نکردن شهریه مصوب مختص دانشجویان دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان تعیین مبلغ شهریه دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله مسئولیت های مسئولین خود دانشگاه صنعتی اصفهان است. از این جهت مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان در سایت خود این دانشگاه درج شده است. مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان مبلغ مشخصی برای هر نیمسال تحصیلی را شامل می شود  و هر فرد پذیرفته شده در مقطع دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان باید به دنبال اطلاع از میزان شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان باشند. در زیر و در جدولی به ذکر مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان برای شما عزیزان داوطلب می پردازیم.

شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

دوره تحصیلی

میزان شهریه جهت هر نیمسال

شبانه( نوبت دوم)

85000000

مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان ذکر شده در بالا به ریال قید شده است. نکته بعدی این که مبلغ بر طبق نرخ شهریه دانشگاه صنعتی مالک اشتر در دوره دکتری شبانه در سال 98 آورده شده است. دقت کنید که دانشگاه صنعتی اصفهان می تواند هر ساله اقدام به افزایش حداکثر 25 درصدی شهریه هر یک از نیم سال های تحصیلی در مقایسه با سال قبل نماید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه دکتری شبانه دانشگاه  صنعتی اصفهان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *