دکتری

شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه

شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه

شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه

دانشگاه امام خمینی قزوین به عنوان دانشگاهی بین المللی از جمله مراکز دانشگاهی در ایران محسوب می شود که توانسته جایگاه خود را در بین داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاه ها باز کند. دانشگاه امام خمینی قزوین علاوه بر گسترش آموزش عالی در کشور وظیفه آموزش و تربیت متخصصان و کارشناسانی معتمد و کارکشته جهت خودکفایی فرهنگی و علمی کشورهای اسلامی و جهان اسلام را بر عهده دارد. در بین دانشکده های احداث شده در این مجتمع دانشگاهی می توان به دانشکده علوم پایه و علوم تحقیقات اسلامی، علوم اجتماعی و فنی و مهندسی اشاره کرد. آزمون دوره دکتری به دلایل مختلفی از جمله دو مرحله ای بودن از جمله نفس گیرترین و شاید استرس آورترین آزمون های ورودی دانشگاه ها در میان جوانان و داوطلبان کنکور سراسری محسوب می شود. بعد از انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری و اعلام زمان پیش بینی شده برای انتخاب رشته بحث شهریه دانشگاه ها در دوره های مختلف از جمله دوره شبانه درگیری ذهنی زیادی را برای متقاضیان و داوطلبان ایجاد می کند به دلیل علاقه و تمایل شماری از داوطلبان به تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه امام خمینی قزوین اطلاع از میزان شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین برای این قبیل از افراد بسیار مهم به نظر می رسد. از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین به دست آورید.

نحوه محاسبه شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه

شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه برای دو گروه علوم انسانی و سایر گروه های آموزشی کاملاً متفاوت است و مبالغ مختلفی را به خود اختصاص می دهد به عنوان نمونه مبلغ شهریه ثابت برای گروه علوم انسانی معادل 40.430.000 هزار ریال در سال 98 تعیین شده است. از طرفی مبالغ اختصاص داده شده برای هر واحد متغیر، هر واحد رساله و آزمون جامع به ترتیب برابر با 4.043.000 ، 13.510.000 ،16.170.000 هزار ریال است. به طور کل مبلغ شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه برابر با 655.570.000 هزار ریال مشخص شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و  دقیق تر در رابطه با مبلغ شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه با مشاوران تحصیلی برجسته آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه

در بخش انتهایی مقاله حاضر قصد ارائه نکاتی چند در رابطه با شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه را برای شما عزیزان داریم. در ابتدا باید بگوییم که کلیه دانشجویانی که ملزم به پرداخت شهریه در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در دوره شبانه هستند بنابراین قوانین و ضوابط وضع شده در زمان انتخاب واحد باید مبلغ شهریه ثابت خود را به حساب دانشگاه امام خمینی واریز نمایند. توجه داشته باشید که در زمان انتخاب واحد علاوه بر مبلغ شهریه ثابت اگر دانشجو از قبل بدهی پرداخت نشده ای هم دارد لزوماً باید همراه با شهریه ثابت ترم جدید آن را پرداخت کند. خبر خوش این که هر دانشجو در صورت بدهکار بودن به دانشگاه بین المللی امام خمینی و یا حتی عدم استطاعت مالی جهت پرداخت شهریه دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه می تواند به وسیله دادن چک به دانشگاه اقدام به انجام انتخاب واحد در ترم جدید تحصیلی نماید. در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی دقیق تر و بهتر در رابطه با نکات شهریه پرداختی برای تحصیل در دوره دکتری دانشگاه بین المللی قزوین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین شبانه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *