کارشناسی ارشد

شهریه ارشد شبانه فردوسی

شهریه ارشد شبانه فردوسی






شهریه ارشد شبانه فردوسی 

دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جمله قدیمی ترین دانشگاه های احداث شده در ایران محسوب می شود. پیشنهاد تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد به پیش از دهه بیست شمسی باز می گردد و در دوران پهلوی به جهت آکادمیک و علمی تحت نظر دانشگاه سان فرانسیسکو کشور آمریکا فعالیت می کرد. از میان رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه فردوسی مشهد می توان از مهندسی شیمی، مهندسی مواد، مهندسی صنایع، حسابداری، اقتصاد و علوم سیاسی نام برد. دانشگاه فردوسی مشهد در میان دانشگاه های ارائه دهنده کارشناسی ارشد شبانه است. به دلیل تمایل شماری از داوطلبان به تحصیل در ارشد شبانه دانشگاه فردوسی مشهد موضوع مقاله حاضر را به شهریه ارشد شبانه فردوسی اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کامل و جامعی را در ارتباط با شهریه ارشد شبانه فردوسی به دست آورید.

شهریه ارشد شبانه فردوسی

بعد از مشخص شدن نتایج اولیه آزمون ورودی ارشد تمامی افراد حضور داشته در این آزمون دست به انتخاب رشته های ارشد در مراکز دانشگاهی و دوره های مختلفی از جمله شهریه ارشد شبانه فردوسی می زنند. به این ترتیب، اشخاصی که موفق به اخذ رتبه لازم جهت انتخاب رشته های تحصیلی دوره شبانه ارشد دانشگاه فردوسی مشهد شده اند می توانند بدون هیچ مشکلی اقدام به انتخاب رشته ارشد شبانه فردوسی مشهد بزنند. اما مسئله ای که در اینجا مطرح است بحث شهریه ارشد شبانه فردوسی است که کسب آگاهی از آن برای هر فرد داوطلب مایل به ادامه تحصیل در ارشد شبانه دانشگاه فردوسی الزامی است.

نحوه محاسبه شهریه ارشد شبانه فردوسی

شهریه ارشد شبانه فردوسی دو نوع شهریه ثابت و متغیر را شامل می گردد به علت در نظر نگرفتن شهریه ای مصوب برای دانشجویان ارشد شبانه مشخص کردن میزان شهریه بر عهده مسئولین خود مراکز دانشگاهی سراسری از جمله مسئولین دانشگاه فردوسی مشهد است. به این ترتیب، مبلغ شهریه ارشد شبانه فردوسی در سایت خود دانشگاه فردوسی مشهد قابل رؤیت است. میزان شهریه ارشد شبانه فردوسی برای هر یک از رشته های علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی و علوم پایه متفاوت است. در نتیجه هر شخص پذیرفته شده در مقطع دکتری شبانه دانشگاه فردوسی مشهد باید با توجه به گروه آزمایشی قبول شده در آن به دنبال کسب اطلاع از شهریه ارشد شبانه دانشگاه فردوسی باشند. در زیر و طی جداولی به ذکر مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه فردوسی برای شما می پردازیم. پس شما دوست عزیز می توانید با توجه به نرخ شهریه ارشد شبانه دانشگاه فردوسی تصمیم به ادامه تحصیلات دانشگاهی خود در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از بهترین دانشگاه ها بپردازید.

شهریه نوبت دوم کلیه رشته های علوم پایه، فنی مهندسی( سایر رشته های ارشد)

مبلغ شهریه ثابت

مبلغ شهریه متغیر به ازای هر واحد پایان نامه

مبلغ شهریه متغیر برای هر واحد درسی

12.546.501

دروس عملی

دروس نظری

دروس عملی

دروس نظری

7529051

5018801

4716002

3013001

 

شهریه نوبت دوم کلیه رشته های علوم انسانی در ارشد فردوسی مشهد

مبلغ شهریه ثابت ارشد

مبلغ شهریه متغیر برای هر واحد پایان نامه

مبلغ شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی

1.291.851

واحدعملی

واحد نظری

واحد عملی

واحد نظری

3142801

2007901

7529051

5018802

باید اشاره کنیم که کلیه مبالغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه فردوسی به ریال نوشته شده اند. مورد قابل توجه دیگر این که مبالغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه فردوسی بر طبق نرخ شهریه ارشد شبانه دانشگاه فردوسی در سال 98 آورده شده اند. دقت کنید که مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه فردوسی در هر سال تحصیلی در مقایسه با مبلغ شهریه ارشد شبانه فردوسی در مقایسه با سال پیش به میزان 10 الی 15 درصد بیشتر می شود.بنابراین در زمان تحصیل در ارشد شبانه دانشگاه فردوسی مشهد به موضوع افزایش سالیانه شهریه ارشد شبانه دانشگاه فردوسی توجه لازم را مبذول دارید. برای کسب اطلاعات دقیق تر در ارتباط با شهریه ارشد شبانه دانشگاه فردوسی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه ارشد شبانه فردوسی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور شبانه 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه ارشد شبانه فردوسی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *