آیدانیتو > شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 و لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور
ثبت نام کنکور

شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 و لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور

شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 و لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور

هر ساله داوطلبان کنکور در بهمن ماه پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور، اقدام به ثبت نام می کردند، اما مطابق آخرین قانون سنجش و پذیرش دانشجو و مصوبات 15و 16 جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، شرایط ثبت نام کنکور در سال 98 شامل تغییرات وسیعی خواهد بود. با توجه به اهمیت آگاهی از شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 ، این مقاله را به بررسی شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 و لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید.

شرایط جدید ثبت نام رشته های بدون کنکور و با کنکور 98

این گونه به نظر می رسد که در سال 98، رؤیای بسیاری از داوطلبان به حقیقت می پیوندد، چرا که مطابق آخرین اخبار، پذیرش حداقل 85% از ظرفیت دانشجویان در سراسر کشور بر اساس سوابق تحصیلی و بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری و با ملاک معدل کتبی دیپلم خواهد بود. با توجه به این موضوع، آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور 98 ضروری است. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 و لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. در اینجا لازم به ذکر است که ارشد بدون کنکور را مطالعه کنید تا اطلاعاتتان در این زمینه بالا رود.
برای آگاهی از شرایط جدید ثبت نام رشته های بدون کنکور و با کنکور 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط جدید ثبت نام فارغ التحصیلان نظام قدیم و نظام جدید

با توجه به تغییرات گسترده در شرایط ثبت نام کنکور 98، شرایط ثبت نام برای داوطلبان فارغ التحصیل نظام قدیم که نمره پیش دانشگاهی را گذرانده اید با داوطلبان نظام جدید متفاوت خواهد بود، زیرا ملاک پذیرش در رشته های بدون کنکور فقط بر اساس معدل دیپلم است. با توجه به اهمیت آگاهی از شرایط ثبت نام بر طبق قوانین جدید، پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت نام با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای اطلاع از تاثیر تغییر شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 بر نوع نظام آموزشی (نظام قدیم و نظام جدید) با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مهر 98

مطابق اطلاعیه ی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مهر 98، با انتشار دفترچه راهنمای پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در اواسط بهمن ماه 97 انجام می پذیرد. شایان ذکر است که پذیرش رشته محل های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی از 20 اسفند 97 تا اواخر مرداد 98 خواهد بود. برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام و لیست رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور و با کنکور 98

مطابق آیین نامه ی جدید، داوطلبانی که متقاضی پذیرش در رشته محل های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی هستند، نیازی به شرکت در کنکور سراسری 98 ندارند و بایستی مطابق اطلاعیه ی منتشر شده توسط سازمان سنجش اقدام کنند. برای پذیرش در رشته های با کنکور نیز از  24 بهمن تا 2 اسفند، کنکور برگزار خواهد شد. پیشنهاد می کنیم که اگر قصد ثبت نام در کنکور را دارید قبل از هر اقدامی، برای آگاهی از شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 و لیست رشته ی بدون کنکور و با کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور و با کنکور 98 دانشگاه آزاد

مطابق آخرین اطلاعیه ها در خصوص شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 و لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور ، دانشگاه آزاد نیز مشابه سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی عمل خواهد کرد و در بهمن 97 و مهر 98 اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. با توجه به اینکه برای ثبت نام بایستی از لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور 98 اطلاع داشته باشید، پیشنهاد می کنیم، قبل از ثبت نام با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند.

در این مقاله به بررسی شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 و لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور ، ضوابط و شرایط پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تاثیر معدل در کنکور سراسری بزنید.
اگر سوالی در زمینه شرایط جدید ثبت نام کنکور 98 و لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور و زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 دارید، با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *