بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 پرداخته ایم. رشته کامپیوتر رشته ای است پر طرفدار که رقابت در آن در دانشگاه های مختلف بسیار زیاد است. اما تنها راه ورود به دانشگاه در رشته کامپیوتر به پذیرش در کنکور آزاد ختم نمی شود. داوطلبان می توانند بدون شرکت در آزمون از فرصت تحلیل در رشته مهندسی کامپیوتر بهره مند شوند. در مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 به مسائل مختلف پیرامون ثبت نام این دوره پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98

کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 را دارند، می توانند یکی از نوبت های مهر و یا بهمن ماه وارد دانشگاه شوند. زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر نیمسال اول (مهر) در مردادماه و زمان ثبت نام کارشناسی بدون آزاد کامپیوتر نیمسال دوم (بهمن) در آذر و یا دی ماه است.

نحوه ی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

داوطلبان عزیز با مراجعه به وب سایت دانشگاه آزاد، ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام خواهند داد. تعداد انتخاب های داوطلبان کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر، 20 کد رشته است. بنابراین اگر قصد تحصیل در رشته کامپیوتر را دارید، گزینه های کامپیوتر را در اولویت بندی و بعد در صدر انتخاب های خود جای دهید. توجه داشته باشید که نحوه ی انتخاب رشته که به طور همزمان با ثبت نام است، بسیار اهمیت دارد. در ضمن به این نکته نیز توجه کنید که امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. بنابراین توصیه می کنیم انتخاب هوشمندانه و ثبت نامی دقیق داشته باشید. اگر سؤالی پیرامون انتخاب رشته و ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 دارید آن را با مشاوران آیدانیتو درمیان بگذارید. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 شما را شرایط ثبت نام آشنا خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

در این مبحث از مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 به شرایط ثبت نامی بدون کنکور آزاد خواهیم پرداخت.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور

  • اعتقاد و التزام به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی
  • نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران (مبارزه مسلحانه با نظام، داشتن وابستگی تشکیلاتی به گروهک های محارب و …)
  • نداشتن فساد اخلاقی (اعتیاد به مواد مخدر و اشتهار به فحشاء)
  • داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته مورد نظر
  • رعایت کلیه مقررات دانشگاه آزاد اسلامی

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور

  • داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید
  • فارغ التحصیلان دوره های کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) غیر مشمول مجاز به ثبت نام در این دوره هستند.

قوانین نظام وظیفه

مشمولان غیبت توجه داشته باشند که مجاز به ادامه تحصیل در این دوره نیستند. بنابراین داوطلبان باید شرایط نظام وظیفه خود را مشخص کنند. (کارت پایان خدمت، کارت معافیت، معافیت تحصیلی) داوطلبان عزیزی که مشکل نظام وظیفه دارید و همچنین برای انتخاب رشته، می توانید از مشاوران خبره کمک بگیرید،پس با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. به داوطلبان گرامی پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 به مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور کامپیوتر آزاد 98  مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *