شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری

از گذشته تا به امروز رشته حسابداری طرفداران خود را داشته است. در سال های گذشته بسیاری از داوطلبین و علاقه مندان رشته حسابداری، برای قبولی در رشته حسابداری با هم به رقابت می پرداختند. اما امروزه شرایط تغییر کرده است و امکان تحصیل در رشته حسابداری بدون کنکور فراهم شده است. در این مقاله می خواهیم شما را با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری آشنا کنیم.

حسابداری غیر انتفاعی

یکی از دانشگاه هایی که در حال حاضر در ایران پذیرش بدون آزمون حسابداری دارد دانشگاه و مؤسسات غیر انتفاعی است. مؤسسات غیر انتفاعی در زیر مجموعه دانشگاه های سراسری قرار دارند و شرایط پذیرش دانشجو در آن ها با سایر داشنگاه های سراسری یکسان است. برای اطلاع از این شرایط می توانید مقاله پیش رو را با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری مطالعه کنید.

زمان ثبت نام کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه های سراسری انجام می شود. این ثبت نام از روز دوشنبه پانزدهم مرداد آغاز شده و تا آخرین ساعات چهارشنبه 24 مردادماه باز می باشد. شما می توانید در این فاصله زمان اقدام به ثبت نام حسابداری بدون کنکور غیر انتفاعی کنید.

نحوه ثبت نام کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی

برای ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی رشته حسابداری باید در زمان مقرر شده به سایت سنجش مراجعه کنید. سپس وارد قسمت ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی شوید. سپس با ورود سریال ثبت نام وارد صفحه انتخاب رشته شوید. برای دریافت سریال ثبت نام لازم است کارت اعتباری تهیه کنید. کارت اعتباری نیز از صفحه سازمان سنجش قابل تهیه می باشد. برای تهیه کارت اعتباری به قسمت خرید کارت مراجعه و گزینه ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید. سپس لازم است اطلاعات فردی را وارد کنید. مبلغ این کارت 22 هزار تومان است. بعد از پرداخت این مبلغ شماره سریال ثبت نام در اختیار شما قرار می گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری

برای ثبت نام و انتخاب رشته حسابداری بدون کنکور غیر انتفاعی باید علاوه بر زمان، شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی حسابداری را نیز بدانید و آن شرایط را دارا باشید. این شرایط در دو گروه شرایط عمومی و اختصاصی قرار می گیرند. شرایط کلی در زیر آمده است:

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان زرتشتی، مسیحی، کلیمی
  • عدم فساد اخلاقی
  • عدم وجود منع از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • دارا بودن مدرک دیپلم و پیش د انشگاهی
  • عدم وجود منع از نظر نظام وظیفه

حال با ا طلاع از زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرا نتفاعی حسابداری می توانید به ثبت نام و انتخاب رشته حسابداری غیر انتفاعی بپردازید.

زمان اعلام نتایج حسابداری غیر انتفاعی

اعلام نتایج، کارشناسی حسابداری بدون کنکور غیر انتفاعی همزمان با اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون سراسری منتشر خواهد شد. زمان اعلام نتایج از طرف سازمان سنجش نیمه دوم شهریورماه اعلام شده است. اما روز دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

شما امکان انتخاب 150 محل و مؤسسه غیر انتفاعی را برای رشته حسابداری دارید. نظم و اولویت دهی به این 150 انتخاب بر قبولی شما تأثیرگذار است. زیرا شما بر اساس سوابق تحصیلی تان در اولین انتخاب با ظرفیت خالی پذیرفته می شوید.

میتوانید مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 97 را نیز بخوانید.

 به شما توصیه می کنیم برای انتخاب رشته از مشاوران آیدانیتو راهنمایی و مشاوره بگیرید. دانشگاه ها و مؤسسات غیر انتفاعی پذیرش تکمیل ظرفیت نیز دارند. برای اطلاع از زمان و شرایط تکمیل ظرفیت حسابداری غیر انتفاعی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *