شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98

در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98 را مورد بررسی قرار خواهیم داد. داوطلبان علاقه مند به نقشه کشی می توانند بدون شرکت در کنکور در این رشته به تحصیل بپردازند. یکی از دانشگاه های پذیرنده دانشجو بدون کنکور دانشگاه پیام نور است. با مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98 همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98 در مردادماه انجام می شود. زمان ثبت نام دقیق کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98 در نیمه دوم مردادماه آغاز می شود و داوطلبان تا اواخر مرداد فرصت ثبت نام و انتخاب رشته خواهد داشت. داوطلبان عزیز می توانند در صورت نیاز در این بازه زمانی یعنی همزمان با ثبت نام اطلاعات درج شده را ویرایش کنند. دوره تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور که در تمامی سال ها انجام شده است، در نیمسال دوم یعنی بهمن ماه انجام می شود. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور در آذر و یا دی ماه انجام خواهد شد. در حال حاضر زمان دقیق تری برای ثبت نام تکمیل ظرفیت اعلام نشده است. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98 شما را با شرایط ثبت نام آشنا خواهیم کرد، همراه ما باشید.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی

در صبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور، شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان مورد بررسی قرار می گیرد و در ادامه این شرایط را مشاهده خواهید کرد.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مطرح در قانون اساسی کشور
  • عدم عناد نسبت به جمهوری اسلامی ایریان
  • عدم سابقه عضویت در سازمان های غیر قانونی
  • عدم احراز فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

داوطلبانی که قصد ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور را دارند، باید دیپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قیدم آموزشی متوسطه و یا گواهی پیش دانشگاهی (حداقل اخذ آن تا تاریخ 98/6/31) و یا مدرک کاردانی را داشته باشند.

مقررات نظام وظیفه در ثبت نام کارشناسی پیام نور

مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل و ثبت نام این مرحله نیستند، افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند و معافیت تحصیلی و … برای آنها صادر نشده است، در دانشگاه ها ثبت نام نخواهند شد. داوطلبان عزیز برای مجاز شدن به تحصیل باید کارت پایان خدمت سربازی، کارت معافیت دائم و یا موقت و … داشته باشند. برای کسب اطلاع بیشتر به دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مراجعه کنید.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98 مقاله زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 98 را مطالعه کنید.
می توانید برای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور نقشه کشی 98 با مشاوران مجرب آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *