آیدانیتو > کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98
کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98





کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

در این مقاله قصد داریم به موضوع کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 بپردازیم. به داوطلبانی که قصد دارند در رشته برق شرکت کنند و در گرایش خاصی تخصص پیدا کنند و شرایط کاری آن اجازه ادامه تحصیل به آن ها نمی دهد، باید بگوییم، دانشگاه های علمی کاربردی انتقالی مناسب برای آنها است. با مطالعه کامل مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 از ویژگی ها و اطلاعات مربوط به انتخاب رشته و ثبت نام این دانشگاه مطلع خواهید شد.

ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق

دانشگاه علمی کاربردی 2 بار در سال دانشجو می پذیرد. اولین دوره در مهرماه 98 و دومین دوره در بهمن 98 است. ثبت نام هر دوره یک تا دو ماه قبل از ورود به دانشگاه انجام می شود. زمان ثبت نام نیمسال اول در دهه آخر مردادماه و یا اوایل شهریور و زمان ثبت نام در نیمسال دوم در آذر و یا دی ماه انجام می شود، در حال حاضر زمان دقیق هیچ دوره ای اعلام نشده است. داوطلبان محترم برای ثبت نام و انتخاب رشته که به طور همزمان انجام می شود، به سایت سازمان سنجش و گزینه جامع علمی کاربردی مراجعه می کنند. داوطلبان در انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی مجاز به انتخاب 30 کد رشته هستند، اما انتخاب رشته صحیح و مجاز برای داوطلبان سهمیه های آزاد و شاغل متفاوت است. داوطلبان برای انتخاب رشته برق باید در گروه صنعت و کد زیرگروه آموزشی 101 انتخاب رشته کنند، داوطلبان آزاد می توانند در سایر زیرگروه های گروه صنعتی نیز انتخاب رشته کنند ولی اگر در گروهی غیر از صنعت نیز به انتخاب رشته بپردازند، تمامی انتخاب های آنان حذف خواهد شد. و داوطلبان شاغل که حوزه ی شغلی آنان در حیطه برق است، می توانند رشته برق را انتخاب کنند. اما مجاز به انتخاب زیرگروه دیگری نیستند و در صورت انتخاب رشته در زیرگروهی دیگر تمامی انتخاب های آنان حذف خواهد شد.

رشته های کاردانی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برق

یکی از ویژگی های دانشگاه علمی کاربردی رشته های مختلف در یک زمینه است. به عنوان مثال رشته برق در بیش از 8 رشته ارائه شده است و این روش باعث افزایش سطح مهارتی دانشجویان در هر رشته به طور تخصصی می شود. در ادامه رشته های کاردانی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برق را مشاهده خواهید کرد.
  • کاردانی برق – الکترونی نیروگاه
  • کاردانی برق – انتقال
  • کاردانی برق- برق خودروهای زرهی
  • کاردانی برق – برق صنعتی
  • کاردانی برق – ماشین آلات سنگین
  • کاردانی برق – برق مترو
  • کاردانی برق – تأسیسات الکتریکی ساختمان
  • کاردانی برق – تعمیر و نگه داری ماشین های الکتریکی
  • کاردانی برق – توزیع
داوطلبانی که دیپلم های ریاضی فیزیک و مهارتی دارند، در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت.

نتایج کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق

در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام و اعلام نتایج اعلام نشده است. اما با توجه به روال سال های گذشته می توان گفت نتایج کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق در کمتر از یک ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 مقاله لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98 را مطالعه کنید. در صورتی که سؤالی در زمینه کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *