آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد زیست شناسی 98
شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد زیست شناسی 98





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد زیست شناسی 98

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد منتشر شده است و داوطلبان ثبت نام را آغاز کرده اند. اما سوالی که برای اغلب داوطلبان مطرح است درباره زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد است. در این مطلب زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد زیست شناسی 98 را بررسی می کنیم تا داوطلبانی که قصد ثبت نام در این رشته را دارند، با آگاهی و اطلاع کامل برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

نحوه پذیرش کارشناسی زیست شناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

در آغاز زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد زیست شناسی 98 لازم است بگوییم که مبنای پذیرش کارشناسی بدون کنکور سوابق تحصیلی است. در این روش پذیرش معدل کتبی دپیلم داوطلبان ملاک پذیرش قرار می گیرد. هر داوطلب براساس معدل دیپلم خود به اولین کد رشته-محل انتخابی دارای ظرفیت خالی که در آن از داوطلبان دیگر در شرایط مشابه خود از نظر علمی برتر است، معرفی می شود. اگر نوع دیپلم یکسان با گروه آزمایشی باشد که داوطلب متقاضی آن است، ضریب تأثیر معدل 100 و در صورتی که نوع دیپلم و گروه آزمایشی متفاوت باشد، ضریب تأثیر معدل 70% در نظر گرفته می شود. داوطلبان باید در ثبت معدل خود دقت کنند و دقیقا همان معدل درج شده در مدرک فارغ التحصیلی شان را در فرم تقاضای ثبت نام بنویسند. در صورتی که بین معدل اعلام شده و معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی مغایرت وجود داشته باشد، داوطلب مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل نخواهد بود .

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد در رشته زیست شناسی

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد زیست شناسی از این قرار است که داوطلبان باید دارای دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه باشند. داوطلبانی که مدرک کاردانی دارند هم مجاز به ثبت نام هستند. در بخش های بعدی، اطلاعات مربوط به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد زیست شناسی 98 را در اختیارتان قرار می دهیم.

روش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می گیرد و کاملا آنلاین است. برای ثبت نام داوطلبان اول کارت اعتباری به قیمت 40000 تومان خریداری کنند و سپس فرم تقاضای ثبت نام را تکمیل کرده و بعد از انتخاب رشته را انجام دهند و در پایان رسید ثبت نام را دریافت کنند.

روش انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد

هر داوطلب می تواند 20 کد رشته را در فرم انتخاب رشته خود وارد کند. لازم به تأکید است که کد رشته های انتخابی حتما باید براساس اولویت بندی در فرم انتخاب رشته وارد شوند. در صورت اولویت بندی نکردن، داوطلب ممکن است در رشته-محلی پذیرفته شود که کمترین علاقه و اهمیت را برایش دارد.

زمان ثبت نام بدون کنکورکارشناسی زیست شناسی آزاد

در خاتمه مطلب زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد زیست شناسی 98 ، به اطلاع داوطلبان عزیز می رسانیم زمان دقیق ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد اعلام نشده است ولی احتمالا هفته آخر مرداد ثبت نام آغاز می شود. پیشنهاد می کنیم برای تکمیل اطلاعات خود، مقاله کارشناسی بدون کنکور آزاد 98 را هم بخوانید.
برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و حصول به بهترین نتیجه با مشاوران مجرب و حرفه ای آیدانیتو مشورت کنید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *