شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98

به جرأت می توان گفت که رشته مهندسی مکانیک در ردیف بهترین و پرمتقاضی ترین رشته های گروه مهندسی بوده که داشتن مدرک دانشگاهی در آن مشروط به درک و شناخت مفاهیم و مسائلی همانند دانش مواد، مکانیک، ترمودینامیک، دینامیک، الکتریسیته و تحلیل سازه ها است. مواردی مانند ساختن و طراحی سیستم های مختلف مکانیکی و همینطور فرآیندهای گرمایی را می توان در ردیف وظایف متعدد مهندسین مکانیک قرار دارد. جهت اطلاع شما دوستان باید بگوییم که رشته مهندسی مکانیک نخستین بار در سال های وقع انقلاب صنعتی یعنی در طول قرن هجدهم میلادی وارد لیست رشته های مهندسی دانشگاه های دنیا شد. افرادی همچون آرماند پژو، دیوید دانباربیوک، چستو کارلسون، والتر کرایسلر، ولیام سی دورانت، ولیهم می باخ از به نام ترین مهندسان مکانیک در دنیا هستند که هر کدام به عنوان مؤسس شرکتی معتبر و یا مخترع شناخته می شوند. همان طور که می دانید امکان ادامه تحصیل در این رشته معتبر دانشگاهی چه در دانشگاه های سراسری و چه آزاد چه به صورت همراه با آزمون سراسری و چه بدون آزمون برای علاقه مندان فراهم است. در مطلب پیش رو مبحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 را پیش کشیده ایم. همچنین، در کنار مبحث جالب زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 به لیست تمامی درس های تخصصی و مشترک، موضوع های اساسی در زمینه علم مهندسی مکانیک نیز در این مطلب قابل مطالعه هستند. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 را در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که نهایت استفاده را از مقاله مربوط به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 ببرید.

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مکانیک 98

تاریخ اعلام شده توسط سایت دانشگاه آزاد اسلامی جهت ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 اواسط ماه های مهر و بهمن است. همه ی شما افراد خواهان ادامه تحصیل در این رشته و دانشگاه تنها از طریق ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی می توانند این کار را انجام دهند. در مورد شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 نیز لازم به ذکر است که بدون مدارک معتبر دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی به هیچ وجه امکان ثبت نام و پذیرش داوطلبان وجود ندارد. پس این نکته مهم را همواره مد نظر داشته باشید. با توجه به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 باید کارت اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی را از طریق سایت تهیه و رشته مورد علاقه خود یعنی مکانیک را در دانشگاه های مختلف انتخاب نمایید. نکته مهم اینکه دریافت و نگهداری رسید ثبت نامی است که هرگز نباید فراموش شود.

دروس مهندسی مکانیک

در این قسمت از نوشته، لیست کلیه درس های ارائه شده در مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک در دو گرایش طراحی جامدات و حرارت و سیالات قید می شوند.

دروس تخصصی گرایش طراحی جامدات در رشته مهندسی مکانیک

روش های طراحی مهندسی، یاتاقان و روغنکاری، ساخت به کمک کامپیوتر، طراحی ماشین، ماشین های ابزار و تولید، رباتیک، روش های تولید و کارگاه، طراحی مکانیزم، طراحی ماشین به کمک کامپیوتر

دروس تخصصی گرایش حرارت و سیالات در رشته مهندسی مکانیک

سوخت و احتراق، توربو ماشین، کنترل آلودگی محیط زیست، موتورهای احتراق داخلی، توربین گاز و موتور جت، سیستم های تبرید و سرداخانه و سیستم های انتقال سیال

موضوع های اساسی و مهم در رشته مهندسی مکانیک

در رشته مهندسی مکانیک با مسائل و موضوع های اساسی همچون ایستایی، ریاضیات مهندسی، طراحی اجزاء مختلف ماشین، ارتعاشات مکانیکی، علم مواد و روش های تولید، مکانیک سیالات یا شاره ها به کنترل اتوماتیک یا خودکار و پویایی سر و کار داریم. در واقع این مسائل پایه و اساس این رشته مهم دانشگاهی را شکل می دهند. در این مطلب، به تحلیل زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 برای شما دوستان گرامی پرداختیم. علاوه بر این، مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد 98 را نیز مورد مطالعه قرار دهید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد در رشته مکانیک دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *