آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98
بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98، پرداخته ایم. داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته آبیاری را دارند، می توانند بدون اینکه در کنکور سراسری و یا آزاد شرکت کنند و وارد این رشته شود. اما اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98 از مسائل مهمی است که ما در مقاله پیش رو به این موضوع پرداخته ایم، همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری

تمامی داوطلبانی که قصد ثبت نام کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) بدون کنکور آزاد آبیاری دارند، می توانند به عنوان ورودی های مهر و یا بهمن در دانشگاه حضور یابند. داوطلبان ورودی مهر، در مردادماه 98 ثبت نام خود را انجام خواهند داد و داوطلبان ورودی بهمن (نیمسال دوم) ثبت نام خود را در آذر و یا دی ماه انجام خواهند داد.

نحوه ی ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری

متقاضیان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد آبیاری لازم است با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس azmoon.org نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای این دوره از شرایط و ضوابط و اطلاعات ضروری جهت ثبت نام مطلع خواهند شد و با پرداخت مبلغ ثبت نام (35 هزار تومان در سال 96) با وارد کردن شناسه ثبت نام، رمز ثبت نام و کد امنیتی صفحه ورود اطلاعات را مشاهده خواهند کرد. به این نکته توجه کنید که صحت اطلاعات خواسته شده از جمله معدل کتبی از ضروریات ثبت نام و پذیرش ها است. داوطلبان مجاز به وارد کردن 20 کد رشته هستند که با توجه به محدودیت انتخاب ها بهتر است در اولویت بندی کد رشته های وارد شده توجه کنند. توجه داشته باشید که گزینش بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع کاردانی داوطلب انجام می شود و بدانید که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی و با رشته حداکثر ضریب تأثیر معدل انجام خواهد شد و در غیر این صورت حداقل ضریب تأثیر معدل لحاظ می شود. در ادامه ضریب حداقل و حداکثر را مشاهده خواهید کرد:
حداقل ضریبحداکثر ضریب
70100
  در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98 با شرایط ثبت نام آشنا خواهید شد.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری در سه دسته عمومی، اختصاصی و قوانین نظام وظیفه جای می گیرد  در این بخش از شرایط اختصاصی مطلع خواهید شد:
  • داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • داشتن گواهینامه کاردانی رشته های وزارت علوم و تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا دانشگاه آزاد اسلامی
  • ثبت نام متقاضیان کارشناسی ناپیوسته که ترم آخر دوره کاردانی هستند در این دوره بلامانع است. (در صورتی که شرایط لازم برای ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ناپیوسته را داشته باشند.)
تذکرات مهم برای مشمولان خدمت، مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و قبل از ثبت نام باید شرایط نظام وظیفه آنان مشخص شود. برای  کسب اطلاعات لازم در زمینه نظام وظیفه و ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد آبیاری 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. داوطلبان می توانند بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98، مقاله  لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98  را نیز مطالعه کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *