آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 98
شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97

از میان دانشگاه های تأسیس شده درایران، دانشگاه علمی کاربردی طرفداران خاص خود را داشته و افراد بسیاری مشغول به گذراندن تحصیلات دانشگاهی در آن هستند. دانشگاهی نیمه دولتی که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می شود. لازم به ذکر است که در مهر سال 1370، راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و در حال حاضر شاهد فعالیت بیشتر از 1000 واحد از این دانشگاه در سرتاسر ایران هستیم. در صورتی که شاغل هستید و نیازمند به حضور در کلاس ها در زمان های خاصی هستید، دانشگاه علمی کاربردی بهترین گزینه برای شماست. هم اکنون، دانشجویان سه مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در کلیه دانشگاه های علمی کاربردی ایران مشغول به تحصیل هستند. توجه کنید که این دانشگاه علاوه بر رشته های با آزمون سراسری در دوره های بدون کنکور و در رشته های تحصیلی مختلف نیز جذب دانشجو دارد. در این مطلب، مسئله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97 همراه با جزئیات بیان می داریم. علاوه بر موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97 توضیحی اجمالی در مورد رشته حقوق و گرایش های مختلف آن و بازار کار و آینده شغلی این رشته و همین طور حیطه های شغلی آن بیان می کنیم. با ما همراه باشید تا تمامی نکات لازم راجع به زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97 را فرا بگیرید.

آشنایی با رشته پرطرفدار حقوق

رشته حقوق، از پر مخاطب ترین رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی بوده که درآمد فوق العاده بالا، بازار کار عالی و جذابیت های این رشته در فهم قوانین جامعه را می توان از دلایل محبوبیت رشته حقوق در میان داوطلبان علاقه مند به این زمینه دانست. این رشته جامع ارتباطی تنگاتنگ با علوم همچون روانشناسی، فلسفه و جامعه شناسی داشته و زمینه فعالیت آن حول محور ارتباط بین مردم با یکدیگر و یا دولت با مردم می چرخد.

شرایط درنظر گرفته شده برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97

جهت گزینش و جذب دانشجویان در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور، معمولاً شرایط اختصاصی و عمومی درنظر گرفته می شوند. در میان شرایط عمومی می توان به نداشتن عناد و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی، برخورداری از سلامت روحی و جسمی و عدم فساد اخلاقی اشاره کرد. در مورد شرایط اختصاصی لازم به ذکر است که فرد لزوماً باید پیش از فرا رسیدن زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97 موفق به دریافت مدرک کاردانی (فوق دیپلم) در رشته حقوق شده باشد. در غیر این صورت ثبت نام وی کان لم یکن تلقی می شود. باید بدانید که در صورت قبولی فرد در مقطع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97 وی می تواند اقدام به تغییر رشته کرده و در رشته ی دیگری اقدام به تحصیل نماید. البته به این نکته مهم توجه کنید که در صورت قبولی نیاز به گذراندن دروس پیش نیاز در رشته مورد نظر است.

تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که تاریخ ثبت نام در دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97 در ماه های مرداد و آذر است. یعنی ثبت نام طی دو مرحله جداگانه انجام می شود.

مدارک ضروری جهت ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97

در این قسمت از مطلب مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97 برخود دیدیم تا مدارک ضروری جهت ثبت نام در این دوره را نیز نام ببریم:
  • کارت ملی
  • مدرک فوق دیپلم رشته حقوق
  • عکس 3×4 با زمینه سفید (6 عدد)
  • ارائه گواهی اشتغال به کار
  • ارائه فرم تأییدیه معدل جهت داوطلبان فاقد گواهینامه پایان تحصیل
  • تحویل آخرین فیش حقوقی دریافت شده (در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات کد اشتغال)
  • ارائه کپی از اولین صفحه دفترچه بیمه داوطلب
در این مقاله، مبحث زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حقوق 97 را مطرح کردیم. شما را به مطالعه مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97 نیز دعوت می کنیم. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط کاردانی به کارشناسی بدون آزمون علمی کاربردی رشته حقوق دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *