شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98

حسابداری در ردیف رشته های با تعداد طرفداران بالا قرار داشته و حتی نخستین تمدن های بشری نیز به این حرفه اشتغال داشته اند. به عنوان مثال، در دوره هخامنشیان تمامی مخارج و حساب درآمد دولت همراه با جزئیات کامل به ثبت می رسیده است. با پیشرفت تکنولوژی و ورود کامپیوترها به زندگی مردم کلیه فعالیت های مربوط به حسابداری در سازمان ها و اداره جات بر روی کاغذ انجام نمی شود. در حال حاضر، با وجود انواع نرم افزارهای حسابداری تمامی حساب و کتاب مراکز مختلف به صورت آنلاین و در این نرم افزارها صورت می گیرد. سال 1330 اولین زمانی بود که رشته حسابداری به طور رسمی در دانشگاه ها تدریس شد. در این مقاله، مبحث پرطرفدار زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 را عنوان می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 را در اختیارتان قرار می دهیم.

 شرایط ضروری برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 چه مواردی را دربر می گیرد؟

دقت داشته باشید که در صورت عدم وجود مدرک فوق دیپلم در رشته حسابداری اجازه ثبت نام در دوره کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی به شما داده نمی شود. علاوه بر این موضوع، هیچ لزومی به مطابقت مدرک کاردانی شما با تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته رشته حسابداری وجود نداشته و جای هیچ نگرانی در این مورد نیست. همچنین، هر کدام از افراد پس از قبولی در رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی امکان تغییر رشته تحصیلی خود را بدون هیچ مانعی دارند.

ثبت نام در مقطع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در چه تاریخی است؟

باید بدانید که ثبت نام در مقطع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته حسابداری در طی روزهای مشخصی از ماه مرداد وی صورت می گیرد و تمامی متقاضیان در صوررت داشتن شرایط می توانند بدون هیچ مانعی ثبت نام خود را انجام دهند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی به کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

به نظر نویسنده مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98، ذکر مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در این دوره کاملاً ضروری به نظر می رسد. پس، شما را از آگاهی از این موضوع محروم نمی کنیم:
  • اصل کارت ملی فرد داوطلب
  • 6 قطعه عکس در اندازه 3×4 با زمینه سفید رنگ
  • ارائه گواهی اشتغال به کار همراه با امضاء و مهر رئیس شرکت یا سازمان محل کار
  • گواهینامه موقت یا اصل مدرک کاردانی در رشته حسابداری یا هر رشته ی دیگر
  • تحویل کارت معافیت از خدمت سربازی و یا کارت پایان خدمت
  • برگه تأییدیه معدل دوره کاردانی و یا آخرین فیش حقوقی دریافت شده .
  • ارائه آخرین حکم کارگزینی و یا آخرین فیش حقوقی دریافت شده توسط فرد متقاضی

شیوه ثبت نام بدون آزمون رشته حسابداری در دانشگاه علمی کاربردی

پس از ذکر زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98، ذکر شیوه ی ثبت نام در این دوره نیز خالی از لطف نیست. تمامی افراد فارغ التحصیل مقطع کاردانی رشته حسابداری باید در زمان ذکر شده تمامی مراحل ثبت نام را با ورود به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهند. در ابتدای ورود به سایت از شما خواسته می شود که جهت ورود به صفحه ثبت نام، کارت اعتباری را خریداری نمایید. پس از انجام این امر، صفحه ای برای شما باز می شود که در آن جا می توانید ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهید. توجه کنید که بیش از هر کاری، لیستی از اسامی مراکز دانشگاهی دارای رشته حسابداری را تهیه نمایید. این امر به تصمیم گیری بهتر و آگاهانه تر در شما، کمک شایان توجهی می کند. در مطلب حاضر، بحث زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 را مطرح کردیم. علاوه بر این، مقاله مربوط انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی 98 را نیز مشاهده بفرمایید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی رشته های دانشگاه علمی کاربردی داشته و یا جهت کسب اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته  حسابداری در این دانشگاه دارید، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.   


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *