شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98

در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 مورد بررسی قرار می گیرد. داوطلبان علاقه مند به رشته مهندسی صنایع با مطالعه مقاله پیش رو از اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور صنایع مطلع خواهند شد.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع و دوره پاره وقت و تمام وقت این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجزا انجام می شود. در حال حاضر زمان ثبت نام کارشناسی پیوسته تمام وقت آزاد صنایع فرا رسیده است. زمان ثبت نام و انتخاب رشته که به طور همزمان انجام می شود، از تاری 20 مرداد آغاز شده است ،زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته کمی دیرتر از ثبت نام کارشناسی پیوسته و حدوداً در دهه آخر مرداد انجام می شود.
اما دانشگاه آزاد در دو نوبت اقدام به جذب دانشجو به روش بدون کنکور می کند. نیمسال اول که ورودیان مهر محسوب می شوند و زمان آن به طور دقیق گفته شد، نیمسال دوم در بهمن ماه انجام می شود و زمان ثبت نام مقاطع و نظام آموزشی مختلف حدوداً در آذر و یا دی ماه انجام می شود. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 شما را با تفاوت نظام آموزشی پاره وقت و تمام وقت و شرایط پذیرش کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

تفاوت نظام آموزشی تمام وقت و پاره وقت

رشته های ارائه شده دانشگاه آزاد در دو نظام آموزشی تمام وقت و پاره وقت ارائه می شود. اما تفاوت این دو نظام چیست؟ آیا شهریه دوره تمام وقت و پاره وقت متفاوت است؟ ساعات ارائه دروس این او نظام با یکدیگر تفاوت دارد؟ و … در ادامه به پاسخ این سؤالات خواهیم پرداخت. دوره پاره وقت در واقع به دلیل نیاز افراد شاغل ایجاد شده است و طبق اساسنامه طول اتمام دوره تحصیل دوره پاره وقت نیز حداکثر 8 سال می رسد و دانشجویان می توانند در هر ترم تعداد واحدهای کم تری را انتخاب کنند، دانشجویان پاره وقت در صورت مشروطی حداقل 8 واحد درس را می توانند انتخاب کنند و دانشجویان تمام وقت 12 واحد درسی.
اما نکته ای که حائز اهمیت است، شهریه این دو نظام آموزشی است که هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در ادامه مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد صنایع را خواهیم دید:

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98

داوطلبانی که قصد دارند در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 شرکت داشته باشند، باید از شرایط اختصاصی در هر مقطع (کارشناسی پیوسته و ناپیوسته) برخوردار باشند. داوطلبان مرد برای ادامه ی تحصیل در هر مقطع نباید غیبت در نظام وظیف داشته باشند ، لازم به ذکر است امکان ویرایش اطلاعات بعد از ثبت نام وجود نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور صنایع 98

مهم ترین شرط این دوره برخورداری از دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید است، داوطلبانی که دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش نظام جدید دارند، اما فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند، حق ثبت نام در این دوره را ندارند.

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع 98

مهم ترین شرط پذیرش در این دوره، برخورداری از مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه های جامع علمی-کاربردی است. این دسته از داوطلبان مجازند در هر رشته ای ثبت نام کنند.
بعد از مطالعه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع را مطالعه کنید.
در صورتی که سؤالی راجع به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *