آیدانیتو > رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق
لیست رشته ها کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق

رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق

رشته برق در دانشگاه علمی کاربردی به دلیل تمرکز و تکیه بر مهارت آموزی حرفه ای و نیز گرایش های خاص و متنوع و همچنین بازار خوب و گسترده ای که در پیش روی دانش آموختگان قرار می دهد، محبوبیت زیادی دارد که پذیرش بدون کنکور نیز مزید بر علت این محبوبیت شده است. یکی از سوال های داوطلبان کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق این است که کاردانی برق علمی کاربردی چه گرایش هایی دارد؟ به همین سبب در این مقاله به بررسی لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی می پردازیم. همچنین برای کارشناسی ارشد بدون کنکور هم میتوانید اطلاعات خوبی را از مشاوران آیدانیتو بگیرید.
رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی برق
رشته برق در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی ارائه می شود. دانش آموختگان مقطع کاردانی به کارشناسی برق علمی کاربردی با عنوان مهندس فناوری برق فارغ التحصیل می شوند. رشته برق زیر مجموعه گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی محسوب می شود. در ادامه خواندن این مقاله شما را دعوت میکنیم به خواندن رشته های بدون کنکور 
رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق
لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق شامل 9 رشته است. رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق عبارت است از:
  • مهندسی فناوری الكترونيك صنعتی
  • مهندسی فناوری اويونيك هواپيما
  • مهندسی فناوری برق مترو
  • مهندسی فناوری تجهيزات آزمایشگاه شخيص پزشکی
  • مهندسی فناوری تجهيزات پزشکی – اتاق عمل
  • مهندسی فناوری شـبكه های انتقال برق
  • مهندسی فناوری شـبكه های توزيع برق
  • مهندسی فناوری كنترل – ابزاردقيق
  • مهندسی فناوری كنترل فرآیند
شرایط و نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق
افرادی می توانند در دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی ثبت نام کنند که مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته داشته باشند. دانشجویان مقطع کاردانی می بایست تا آخر شهریور 97 فارغ التحصیل شوند. داوطلبانی که تا این تاریخ فارغ التحصیل نشوند، اجازه ثبت نام در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی را ندارند.
ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق در سایت سازمان سنجش انجام می شود. گام اول ثبت نام خرید کارت اعتباری به قیمت 27000 تومان است. بعد از خرید کارت اعتباری داوطلب شماره سریال 12 رقمی دریافت می کند که از طریق آن می تواند وارد بخش ثبت نام شود.                
ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی برق دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی برق دانشگاه علمی کاربردی از 29 شهریور 97 آغاز شده است و تا 4 شهریور 97 ادامه دارد.
در این مقاله لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق را مورد بررسی قرار دادیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق بزنید.
اگر سوالی در زمینه لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


1 دیدگاه در “رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برق

  1. ناشناس گفت:

    3.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *