آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر

ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر

در روزگار توسعه هوش مصنوعی به سر می بریم پس طبیعی است که رشته کامپیوتر که این روزها گرایش های زیادی دارد پرمتقاضی باشد، آنهم در دانشگاهی که تمرکزش بر مهارت آموزی حرفه ای است تا فارغ التحصیلانش بعد از پایان تحصیلات در هر مقطع بتوانند به سرعت وارد بازار کار شوند. بله، از دانشگاه جامع علمی کاربردی صحبت می کنیم که رشته کامپیوتر را در مقطع کاردانی در گرایش های متنوعی ارائه می کند. اما در این مقاله می خواهیم درباره ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر صحبت کنیم. اگر دوطلب رشته کامپیوتر دانشگاه علمی کاربردی هستید و سوالی درباره ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر دارید مطلب ظرفیت پذیرش کاردانی  علمی کاربردی کامپیوتر را دنبال کنید.

رشته های کاردانی کامپیوتر علمی کاربردی بدون کنکور

در آغاز مطلب ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر ، مرور کوتاهی بر رشته های کاردانی کامپیوتر علمی کاربردی بدون کنکور انجام می دهیم. کامپیوتر زیر مجموعه گروه صنعت است. رشته های کاردانی کامپیوتر علمی کاربردی بدون کنکور عبارتند از :

  • كاردانی فنی بازی سازی رايانه ای
  • كاردانی فنی شبكه های كامپيوتری
  • كاردانی فنی فناوری اطلاعات – اينترنت و شبكه های گسترده
  • كاردانی فنی فناوری اطلاعات – خدمات الكترونيكی شهر
  • كاردانی فنی فناوری اطلاعات – رسانه
  • كاردانی فنی كامپيوتر – سيستم های كامپيوتری
  • كاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی كامپيوتری

ظرفیت پذیرش بدون کنکور کاردانی کامپیوتر علمی کاربردی

در جدول زیر می توانید ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر را ببینید. ظرفیت پذیرش واحدهای ارائه دهنده گرایش های مختلف کاردانی کامپیوتر در بازه 35 تا 75 نفر قرار دارد البته ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر در بیشتر واحدهای 75 نفر است.

ظرفیت پذیرشتعداد واحدهای ارائه دهندهگرایش
91015 واحدكاردانی فنی بازی سازی رايانه ای
290048 واحدكاردانی فنی شبكه های كامپيوتری
حدودا 9000136 واحدكاردانی فنی فناوری اطلاعات – اينترنت و شبكه های گسترده
116520 واحدكاردانی فنی فناوری اطلاعات – خدمات الكترونيكی شهر
1453 واحدكاردانی فنی فناوری اطلاعات – رسانه
101016 واحد كاردانی فنی كامپيوتر – سيستم های كامپيوتری
حدودا 600072  واحدكاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی كامپيوتری

 

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر کاملا در سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی صورت می گیرد. برای ثبت نام لازم است کارت اعتباری به قیمت 22000 تومان خریداری شود. بدون خریداری کارت اعتباری و دریافت سریال 12 رقمی ثبت نام امکان پذیر نیست. هر داوطلب بعد از تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام و ارائه مدارک درخواستی می تواند انتخاب رشته کند. هر داوطلب مجاز است 20 کد رشته را از یک گروه انتخاب کند. داوطلبانی که قصد دارند از سهمیه شاغلان استفاده کنند فقط می توانند از یک زیر گروه مرتبط با شغل خود در گروه آزمایشی انتخاب رشته کنند.

برای کسب اطلاعات در خصوص شرایط و نحوه ثبت نام و زمان و شیوه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر به مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 97 سر بزنید.

مشاوران آیدانیتو آماده هستند تا در صورت درخواست شما در انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر  به شما کمک کنند. شما می توانید سؤالات خود را از مشاوران آیدانیتو بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *