مشاوره تحصیلی

رشته های دانشگاه امام حسین تهران


رشته های دانشگاه امام حسین تهران

دانشگاه امام حسین تهران در میان شناخته شده ترین و مشهورترین دانشگاه های تأسیس شده در استان تهران است. دانشگاهی جامع و بزرگ که در سال 1362 هجری شمسی توسط شهید والامقام مهدی باکری به عنوان پادگان امام حسین احداث گردید و مدتی بعد یعنی در سال 1365 هجری شاهد تصویب و تأیید این مرکز دانشگاهی توسط شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بودیم. اما سال به رسمیت شناخته شدن دانشگاه امام حسین به سال 1366 هجری شمسی باز می گردد. قابل توجه شما دوستان عزیز که دانشگاه امام حسین از دو بخش کاملاً جداگانه که یکی از آن ها دانشگاه افسری است و به افرادی اختصاص دارد که پس از اتمام دوران تحصیل قصد ورود به سپاه پاسداران را دارند. ولی در مورد بخش دیگر باید بگوییم که این قسمت دانشگاه جامع امام حسین با نحوه جذب و پذیرش دانشجو به شیوه شرکت در آزمون سراسری است. باید عرض کنیم که دانشگاه جامع امام حسین شعبه های مختلفی در سایر شهرهای کشور عزیزمان ایرن علاوه بر تهران نیز دارد و پذیرش افراد در آن با شرایطی خاص و منحصر به فرد و حضور متقاضی در مصاحبه های عقیدتی انجام می پذیرد. در این مقاله به بحث در مورد رشته های بدون کنکور دانشگاه امام حسین تهران برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با رشته های دانشگاه امام حسین تهران به دست آورید.

آشنایی با رشته های دانشگاه امام حسین تهران

در این قسمت از مقاله پیش رو شماری از رشته های دانشگاه امام حسین تهران را در دوره های مختلف تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکتری خدمت شما دوستان عزیز بر می شماریم. جهت کسب اطلاع در رابطه با کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه امام حسین تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

 رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین تهران

دانشگاه امام حسین تهران در دوره کارشناسی رشته های بسیاری را به داوطلبان ارائه می کنند. در این قسمت تعدادی از این رشته های تحصیلی را خدمتتان ذکر می کنیم.

رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین تهران

شیمی

هوانواردی

مهندسی هوافضا

مهندسی مکانیک( طراحی جامدات، حرارت و سیالات)

مهندسی کامپیوتر( نرم افزار)

 

 

رشته های ارشد دانشگاه امام حسین تهران

دانشگاه امام حسین تهران در شمار زیادی از رشته های کارشناسی ارشد نیز دانشجویانی را پذیرش می کند. از میان این رشته های ارشد دانشگاه امام حسین تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رشته های ارشد دانشگاه امام حسین تهران

مهندسی برق- شاخه الکترونیک

شیمی معدنی

مهندسی کامپیوتر( رایانش امن)

مهندسی صنایع( لجستیک و زنجیره تأمین)

فیزیک هسته ای

فیزیک اپتیک و لیزر

 

رشته های دکتری دانشگاه امام حسین تهران

باید خدمتتان بگوییم که شمار رشته های مورد پذیرش در دانشگاه امام حسین تهران و در دوره دکتری کمی محدودتر از سایر دوره های تحصیلی است. در زیر تعدادی از رشته های دانشگاه امام حسین تهران را خدمتتان بر می شماریم.

رشته های دکتری دانشگاه امام حسین تهران

مدیریت عالی بحران مطالعات منطقه ای

ریز زیست فناوری

مهندسی برق جنگ الکترونیک( شاخه های الکترو مغناطیس مخابراتی و راداری

شیمی آلی

مدیریت صنعتی ( مدیریت سیستم ها

 

بهترین رشته های دانشگاه امام حسین تهران کدامند؟

مسلماً شمار زیادی از شما داوطلبان عزیز تمایل بسیاری به تحصیل در دانشگاه امام حسین دارید. اما در این میان ممکن است این سؤال در ذهن شما ایجاد شود که از میان رشته های دانشگاه امام حسین تهران بهترین آن ها کدام ها هستند. برای اطلاع از لیست بهترین رشته های دانشگاه امام حسین تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی رشته های دانشگاه امام حسین تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله رشته های دانشگاه امام حسین بزنید.
اگر سوالی در زمینه رشته های دانشگاه امام حسین تهران ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *