تکمیل ظرفیت کنکور

دفترچه تکمیل ظرفیت زبان






دفترچه تکمیل ظرفیت زبان

مسلماً مطلع هستید که زمان مشخص شده توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور به منظور انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در سال جاری به پایان رسیده و تمامی داوطلبان حاضر در جلسه کنکور به شدت منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ورودی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند. در روز اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، تمامی افراد از نتیجه انتخاب رشته راضی نبوده و در آرزوی یافتن راه حلی برای این هستند که بتوانند رشته و دانشگاه قبولی شان را تغییر دهند. به قطع به یقین، این موضوع از انتخاب رشته ای نادرست و غیر منطقی نشات می گیرد. در این روزها، تنها طرح تکمیل ظرفیت می تواند شما را از این وضعیت نجات داده و از نگرانی ها و استرس هایتان کم کند.

در این مقاله، به بحث راجع به دفترچه تکمیل ظرفیت زبان برای شما دوستان گرامی می پردازیم. در صورتی که تصمیم به شرکت در تکمیل ظرفیت رشته زبان دارید، مروری بر مقاله دفترچه تکمیل ظرفیت زبان می تواند شما را در این امر یاری دهد.

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور زبان

لیست تمامی دانشگاه هایی که تمایل زیادی به حد نصاب رساندن تعداد دانشجویان رشته های مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی را دارند، در دفترچه تکمیل ظرفیت زبان درج شده اند. با مشاهده دفترچه تکمیل ظرفیت زبان می توانید با واحد های دانشگاهی پذیرنده این سه رشته تحصیلی از گروه منحصراً زبان آشنا شوید. پس از مطالعه این موارد، می توانید مطابق علایق خود و بدون هیچ نگرانی، 50 رشته تحصیلی را از این گروه آزمایشی محبوب انتخاب نمایید. توجه کنید که دفترچه تکمیل ظرفیت زبان به شکل جداگانه انتشار نمی یابد، بلکه تمامی رشته ها و واحد دانشگاهی گنجانده شده در تکمیل ظرفیت سراسری (شامل هنر، ریاضی، انسانی و زبان) در این دفترچه قید شده اند.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت زبان

لازم به ذکر است که سازمان سنجش آموزش کشور، تکمیل ظرفیت گروه منحصراً زبان را با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت زبان برای داوطلبان متقاضی آغاز می کند. به این معنی که در دوره های پردیس، مجازی و شبانه، شاهد انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت زبان در ماه آبان و در دوره های غیر انتفاعی و پیام نور در آذر هستیم.

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت زبان

شاید لازم باشد که خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم، پس از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت زبان، بایستی به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور وارد شوید و پس از آشنایی با تمامی دانشگاه های پیام نور، مجازی، شبانه، پردیس و غیرانتفاعی، جهت ثبت نام و انتخاب رشته اقدامات لازم را انجام دهید.

رشته ها و دانشگاه های پذیرنده تکمیل ظرفیت زبان

در بخش آخر مطلب مرتبط با دفترچه تکمیل ظرفیت زبان ، لیست شماری از رشته ها و مراکز دانشگاهی درج شده در دفترچه تکمیل ظرفیت زبان را خدمتتان ذکر می کنیم:

نام واحد آموزشی

نام رشته تحصیلی

دانشگاه نیشابور

زبان و ادبیات انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

 

نام واحد آموزشی

نام رشته تحصیلی

دانشگاه کوثر-بجنورد

زبان و ادبیات انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

 

نام واحد آموزشی

نام رشته تحصیلی

دانشگاه علوم انسانی حضرت معصومه (س) قم ویژه خواهران

مترجمی زبان انگلیسی

 

نام واحد آموزشی

نام رشته تحصیلی

دانشگاه زابل

مترجمی زبان انگلیسی

 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با دفترچه تکمیل ظرفیت زبان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای مطالعه بیشتر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت پردیس بزنید.
اگر سوالی در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت زبان دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *