بدون کنکور

دانشگاه بدون کنکور تهران

دانشگاه بدون کنکور تهران

دانشگاه بدون کنکور تهران

تا همین چند سال پیش دانش آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه ها به شدت با استرس کنکور و قبولی در آن روبرو بودند. استرسی که شاید عوارض خطرناک و مهلکی از جمله ضعف شدید، سرگیجه های مکرر و تار شدن دید فرد را در پی داشت. مشکلات ناشی از پشت کنکور ماندن و قبول نشدن در این آزمون گاه اندازه ای بود که دانش آموزان و متقاضیان از ته دل آرزوی ورود به مراکز دانشگاهی به صورت بدون کنکور را داشتند. اما در حال حاضر دیگر خبر از آن همه استرس و اضطراب، کابوس های شبانه و ترس از شرکت در کنکور سراسری نیست. دلیل آن هم چیزی به جز بدون آزمون شدن ورود به بسیاری از مراکز دانشگاهی و رشته های گنجانده شده در رشته های تحصیلی ارائه شده در مدارس است. در میان متقاضیان ورود به دانشگاه ها اشخاصی به چشم می خورند که مایل به تحصیل بدون کنکور در یکی از دانشگاه های استان تهران هستند. اما پیش از هر چیز اطلاع از اسامی دانشگاه های موجود در تهران به عنوان دانشگاه بدون کنکور تهران ضروری به نظر می رسد. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با دانشگاه بدون کنکور تهران به دست آورید.

دانشگاه بدون کنکور غیرانتفاعی تهران

دانشگاه های غیرانتفاعی تهران که در ردیف دانشگاه های نیمه دولتی قرار می گیرند امکانات تحصیلی و رفاهی را به وسیله پرداخت شهریه در هر نیمسال تحصیلی در اختیار دانش آموزان می گذارند. هر یک ازدانشگاه های غیرانتفاعی استان تهران در حال حاضر و در هر سال تحصیلی افرادی را بدون هیچ آزمونی جذب و پذیرش می کنند. در صورتی که قصد تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی این شهر را دارید می توانید تا فرصت باقی مانده برای ثبت نام بدون آزمون رشته های تحصیلی یعنی تا 28 شهریور ماه با شناخت مسائل مربوط به هر یک از این قبیل دانشگاه ها از جمله مبلغ شهریه پرداختی و امکانات و تجهیزات شماری از دانشگاه های غیرانتفاعی را به عنوان دانشگاه بدون کنکور تهران در صفحه مربوط به انتخاب رشته وارد نمایید. در زیر شماری از دانشگاه های غیرانتفاعی ارائه دهنده دوره های بدون کنکور را در استان تهران به شما معرفی می کنیم.

ردیف

دانشگاه های غیرانتفاعی بدون کنکور در تهران

1

استان تهران دانشگاه غیرانتفاعی سوره تهران

2

استان تهران مرُسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش  تهران

3

استان تهران دانشگاه غیرانتفاعی اصول الدین (محل تحصیل واحد خواهران)

4

استان تهران مرُسسه غیرانتفاعی مجازی ایرانیان تهران

5

استان تهران مؤسسه غیرانتفاعی ارشاد-دماوند(محل تحصیل واحد تهران)

دانشگاه های بدون کنکور آزاد در تهران

یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین دانشگاه ساخته شده در ایران را می توان دانشگاه آزاد اسلامی نامید که رویه خود را بر روی دریافت شهریه در هر یک از نیمسال های تحصیلی قرار داده است. دانشگاه آزاد را می توان بهترین گزینه برای تحصیل در دانشگاه بدون کنکور تهران دانست. اسامی شماری از دانشگاه های بدون آزمون آزاد در شهر تهران در ادامه آورده است. برای اطلاع از لیست کامل دانشگاه های آزاد بدون آزمون در استان تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

اسامی دانشگاه های آزاد بدون کنکور در استان تهران

واحد تهران جنوب

واحد رباط کریم

واحد ملارد

واحد تهران شمال

واحد اسلامشهر

واحد رودهن

واحد تهران غرب

واحد شهر قدس

واحد پردیس

واحد فیروزکوه

واحد پرند

واحد ورامین

واحد علوم تحقیقات

 

 

 

 

دانشگاه بدون کنکور پیام نور در تهران

همان طور که همه می دانیم نظام آموزشی ارائه شده در دانشگاه پیام نور یعنی نظام الکترونیکی و غیر حضوری است. نظامی که با ارائه ساعات کلاس های درسی به صورت محدودتر و کمتر شرایط بسیار خوبی را جهت ادامه تحصیل افرادی با کمبود وقت برای تحصیل همچون شاغلین ادارات و ارگان های مختلف فراهم کرده است. در صورتی که شما نیز از چنین شرایطی برخوردار هستید می توانید دانشگاه پیام نور را به عنوان دانشگاه بدون کنکور تهران برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزینید. البته تحصیل بدون آزمون ارشد در دانشگاه پیام نور تنها به صورت طرح فراگیر انجام می گیرد. در زیر شماری از دانشگاه های پیام نور استان تهران را به شما متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه های پیام نور به عنوان دانشگاه بدون کنکور تهران را داریم.

ردیف

اسامی دانشگاه های پیام نور شهر تهران

1

استان تهران- دانشگاه های پیام نور استان تهران  واحد  ری

2

استان تهران- دانشگاه های پیام نور استان تهران  واحد  لواسانات

3

استان تهران- دانشگاه های پیام نور استان تهران  واحد  ملارد

4

استان تهران- دانشگاه های پیام نور استان تهران  واحد  شهریار

5

استان تهران- دانشگاه های پیام نور استان تهران  واحد  بهارستان رباط کریم

6

استان تهران- دانشگاه های پیام نور استان تهران  واحد  شهر جدید پردیس

7

استان تهران- دانشگاه های پیام نور استان تهران  واحد  پیشوا

در پایان مقاله دانشگاه بدون کنکور تهران پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بدون کنکور 98 هم سر بزنید.
برای کسب آگاهی در مورد دانشگاه بدون کنکور تهران و دانشگاه هایی که رشته ی مورد علاقه تان را ارائه می دهند، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *