آیدانیتو > دانشگاه آزاد بهمن
بدون کنکور

دانشگاه آزاد بهمن






دانشگاه آزاد بهمن

دانشگاه آزاد اسلامی فرصت بسیار خوب و مناسبی را جهت ادامه تحصیل داوطلبان در رشته های متنوع تحصیلی به وجود آورده است. در هر سال تحصیلی شمار زیادی از داوطلبان و متقاضیان چه از راه آزمون سراسری و چه به وسیله بدون آزمون جذب دانشگاه آزاد اسلامی می شوند. بر طبق روال معمول در سال های گذشته این دانشگاه در دو زمان مختلف و در دو دوره تحصیلی کارشناسی و کاردانی دانشجویان بسیاری را در رشته های مختلف گروه های آزمایشی متعدد بر طبق سوابق تحصیلی جذب و پذیرش می کند. در صورتی که داوطلبی موفق به ثبت نام در دوره بدون کنکور در مرحله اول نشود امکان ثبت نام برای وی در دانشگاه آزاد بهمن برای وی مهیاست. بر این اساس، موضوع مقاله حاضر را به بحث در مورد دانشگاه آزاد بهمن اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی  کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با دانشگاه آزاد بهمن به دست آورید.

دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن

بر طبق قانون سنجش و پذیرش دانشجویان که در تاریخ دهم شهریور سال 1392 به تصویب رسید و همین طور قوانین و ضوابط تصویب شده در پانزدهمین و شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجویان در حدود 85 درصد از ظرفیت گزینش و پذیرش دانشجویان در ایران در کلیه زیر نظام های آموزش عالی و دانشگاه ها تنها بر طبق سوابق تحصیلی آن ها یعنی معدل کتبی دوران دیپلم آن ها انجام می گیرد. به این ترتیب، دانشجو به هیچ روی نیازی به شرکت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه های کل کشور ندارد. این قضیه شامل حال دانشگاه آزاد نیز می شود. اگر شما هم میخواهید اقدام به ثبت نام بهمن دانشگاه آزاد و بدون کنکور وارد دانشگاه شوید میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا از زمان و نحوه ثبت نام مطلع شوید.

ثبت نام آزاد بدون کنکور بهمن

تمامی متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن به صورت بدون کنکور می توانند بر حسب علاقه خود اقدام به ثبت نام در دانشگاه آزاد بهمن در تاریخ تعیین شده نمایند. در نتیجه، افرادی که از ثبت نام در مرحله اول جا مانده اند نباید هیچ گونه نگرانی از این بابت داشته باشند.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن

همه داوطلبان متقاضی ثبت نام در دانشگاه آزاد بهمن در ابتدا باید به سایت این مرکز مراجعه نمایند و با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن از لیست رشته های معرفی شده در این دوره اطلاع یابند. اما در زمان ثبت نام در دانشگاه آزاد بهمن و پیش از آغاز عملیات ثبت نام باید اقدام به تهیه و خرید کارت اعتباری نمایید. پس از این کار، فرصت انتخاب رشته ها از میان یکی از مجموعه هایی که در دفترچه اعلام شده است در اختیار وی گذاشته می شود. سقف رشته انتخابی در دانشگاه آزاد بهمن 20 کد رشته است.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن

در میان مهم ترین و اصلی ترین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن می توان به برخورداری از آخرین مدرک تحصیلی مورد قبول دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد. تمامی داوطلبان دوره کاردانی پیوسته لزوماً باید مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم و یا مدرک دیپلم فنی و حرفه ای در یکی از رشته های این گروه را در اختیار داشته باشند. این موضوع در رابطه با داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته نیز صدق می کند. به این معنا که تمامی این قبیل افراد باید مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم خود را تا زمان ثبت نام در دانشگاه آزاد بهمن دریافت کرده باشند. البته برخورداری از مدرک فوق دیپلم یا کاردانی نیز برای داوطلبان مقطع کارشناسی ناپیوسته از ضروریات به نظر می رسد. برای اطلاع از تمامی شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن

بر طبق توافق مسئولین امر و اطلاعیه منتشر شده زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن از تاریخ 29 دی ماه 97 تا 10 بهمن ماه تعیین شده است.
در این مقاله به تحلیل و بررسی دانشگاه آزاد بهمن پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارشناسی بدون کنکور آزاد بزنید.
اگر سوالی در زمینه دانشگاه آزاد بهمن ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *