معرفی مدارس دولتی

مدارس دولتی مشهد

مدارس دولتی مشهد

هر جا صحبت از مدرسه و مسائل مربوط به آن به میان می آید، فوراً یاد دورانی طولانی که هر فرد باید در مدرسه سپری کند می افتیم. به طور متوسط، هر فرد 12 سال از عمر خود را صرف مدرسه رفتن می کند که هر روزه از ساعت 8 تا 2 بعدظهر (حتی بیشتر) وقت وی را می گیرد. بدین ترتیب، می توان این گونه نتیجه  گرفت که ساعاتی که هر دانش آموز در مدرسه سپری می کند از زمانی که در جامعه صرف می شود به مراتب بیشتر است. در نتیجه، انتخاب مدرسه ای مناسب برای وی از اهمیتی بسیار بالا برخوردار است.

در حال حاضر این مسئله به یکی از دغدغه های والدین از جمله والدین اهل شهر مشهد تبدیل شده است. بسیاری از آن ها این سؤال را از خود می پرسند که بهترین مدارس دولتی مشهد کدام مدارس هستند. در این مقاله، به ذکر پاره ای توضیحات در رابطه با مدارس دولتی مشهد برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با مدارس دولتی مشهد به دست آورید.

مدرسه دولتی مشهد

از جمله عوامل تأثیر گذار در انتخاب مدرسه شهریه است. زمانی که شما دوستان در حال انتخاب مدرسه ای مناسب برای فرزندان خود هستید، لزوماً باید مدرسه ای را برگزینید که از عهده پرداخت شهریه آن بربیایید. به بیان دیگر، شرایط مدرسه باید همخوانی زیادی با شرایط خانواده داشته باشد.

در شهر تهران مدارس بسیاری احداث شده اند که یکی از این مدارس تحت عنوان مدارس دولتی شناخته می شود. باید اشاره کنیم که درست بر عکس مدارس دیگر همچون مدارس نمونه دولتی و غیر دولتی شهریه ای را از دانش آموزان دریافت نمی کنند. به همین جهت، مدارس دولتی مشهد همواره مورد توجه خانواده های ساکن این شهر هستند.

البته باید خاطر نشان کنیم که عدم دریافت شهریه به معنی ارائه خدمات تربیتی و آموزشی ضعیف نیست. در بین مدارس دولتی مشهد مدارسی دیده می شوند که خدمات بسیار عالی و با کیفیتی فراتر از مدارسی همانند غیرانتفاعی را ارائه می کنند. اما در این بین محدودیت هایی نیز برای ثبت نام در مدارس دولتی مشهد دیده می شوند که از میان این موارد می توان به نزدیکی محل اقامت دانش آموز و ظرفیت پذیرش آن ها اشاره کرد. تمامی مدارس دولتی مشهد با توجه به ظرفیت پذیرش خود اقدام به جذب و پذیرش دانش آموز می کنند. در صورت پر شدن ظرفیت پذیرش امکان نام نویسی دانش آموزان وجود ندارد.

لیست مدارس دولتی مشهد

شمار مدارس دولتی مشهد واقعاً زیاد است و معرفی تمامی این مدارس از توان ما خارج است. در آخرین بخش از مطلب حاضر سعی در معرفی شماری از این مدارس دولتی مشهد را برای شما دوستان گرامی داریم.

مقطع تحصیلی

اسم مدرسه

آدرس مدرسه

شماره تماس
ابتدایی (پسرانه)شهید شمس آبادیبلوار سجاد 400 دستگاه کارمندان36047055
ابتدایی (پسرانه)دیانتخ آبکوه میلان دانشسرا جنوبی پلاک 1638430995
ابتدایی (پسرانه)شهید شیرودیخ آبکوه تورج 3337265584
ابتدایی (پسرانه)شهید هاشمی نژادمشهد، کارخانه قند آبکوه میدان شهید دیالمه شمالی37688030
ابتدایی (پسرانه)شهید حسینیانخ فلسطین فلسطین 14376212055
ابتدایی (پسرانه)شهید رزاقیخ احمدآباد اول، شهید کلاهدوز38400842
ابتدایی (پسرانه)استاد شهریارخ دکتر بهشتی، بهشتی 2638425480
ابتدایی (پسرانه)کمال تربیتخ احمدآباد، خ ابومسلم 638431125
ابتدایی (پسرانه)نشاطخ احمدآباد بلوار ملاصدرا – ملاصدرا 1838406521

در این مقاله به تحلیل و بررسی مدارس دولتی مشهد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مدارس شاهد مشهد بزنید.
اگر سوالی در زمینه مدارس دولتی مشهد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *