آیدانیتو > حقوق بدون کنکور
بدون کنکور

حقوق بدون کنکور






حقوق بدون کنکور

رشته حقوق یکی از رشته های پرطرفدار گروه علوم انسانی است. پرطرفدار بودن این رشته دلایل مختلفی دارد از جمله دلایل آن جایگاه اجتماعی مناسب، درآمد خوب، شأن اجتماعی و گستردگی بازار کار  را می توان نام برد. اما آیا امکان تحصیل در رشته حقوق بدون کنکور وجود دارد؟! می توان بدون درگیر شدن با کنکور، در رشته مورد علاقه خود یعنی حقوق به تحصیل بپردازیم. جایگاه شغلی حقوقی بدون کنکور با حقوق باکنکور یکسان است یا متفاوت؟! در ادامه به تمامی سؤالات پیرامون حقوق بدون کنکور پاسخ خواهیم داد.

کاردانی حقوق بدون کنکور

رشته حقوق گسترده کاری بسیار زیادی دارد و در تمام روابط بین انسان ها چه روابط اجتماعی و چه روابط خصوصی علم حقوق به میان می آید. شاید این گستردگی باعث شده است که رشته ی حقوق بدون کنکور در تمامی مقاطع ارائه شود. کاردانی حقوق بدون کنکور تنها در دانشگاه های جامع علمی کاربردی ارائه می شود و گرایش های مختلفی نیز دارد. برای تحصیل در کاردانی حقوق بدون کنکور علمی کاربردی شما می توانید در زمان آغاز ثبت نام، اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنید. گرایش های کاردانی حقوق بدون کنکور به شرح زیر است.

رشته

گرایش

کاردانی حرفه ای حقوق

ارشاد و معاضرت قضایی

امور ضابطین قضایی

حقوق ثبتی

خدمات قضایی

دستیاری قضایی

شورای حل اختلاف

نگارش حقوقی

کارشناسی حقوق بدون کنکور

دوره کارشناسی حقوق بدون کنکور به مانند دوره کاردانی دارای گرایش های مختلف نمی باشد و تنها با عنوان حقوق ارائه می شود. شما می توانید در دانشگاه آزاد به تحصیل کارشناسی بدون کنکور بپردازید. علاوه بر دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی نیز حقوق بدون کنکور را ارائه می دهند. دانشگاه سراسری نیز در دوره های مجازی و پردیس خودگردان در رشته حقوق بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

کارشناسی ارشد حقوق بدون کنکور

با توجه به گسترده بودن بازار کار رشته حقوق، بسیاری از دانشجویان رشته حقوق مایل اند به صورت تخصصی در رشته حقوق به تحصیل بپردازند. از این رو مقطع ارشد را انتخاب می کنند. تحصیل تخصصی در رشته حقوق و کسب مدرک ارشد قطعاً بر بازار کار و میزان درآمد تأثیر گذار خواهد بود. رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد با 25 گرایش ارائه می شود.

گرایش های رشته حقوق ارشد

خصوصی

بین الملل

جزا و جرم شناسی

عمومی

بشر

حقوق ارتباطات

تجارت بین الملل

اقتصادی

محیط زیست

مالکیت فکری

حمل و نقل تجاری

خانواده

ثبت اسناد واملاک

مالی- اقتصادی

شرکت های تجاری

فقه و حقوق اقتصاد

تجارت الکترونیکی

نفت وگاز

تجاری اقتصاد بین الملل

سردفتری اسنادرسمی

کیفری اطفال و نوجوانان

اسناد و قراردادهای تجاری

اصلاح و کیفرهای جزایی

معارف اسلامی و حقوق

مدیریت ثبت اسناد و املاک

 

تحصیل در مقطع ارشد حقوق بدون کنکور تنها مختص به دانش جویان استعداد درخشان است. اگر در گروه دانشجویان استعداد درخشان قرار ندارید و مایل به تحصیل ارشد بدون کنکور هستید می توانید برای تحصیل دانشگاه فراگیر پیام نور را انتخاب کنید.

دکتری حقوق بدون کنکور

برای تحصیل در دکتری حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری شما باید جز استعداد درخشان دانشجویان ارشد باشید. توجه داشته باشید که شما تنها می توانید مرحله آزمون کتبی را سپری کنید. اما برای پذیرش قطعی باید در مصاحبه شرکت و حداقل نمره لازم را کسب کنید.
میتوانید حقوق بدون کنکور آزاد را مطالعه کنید.

برای اطلاع از نحوه پذیرش و دانشگاه های ارایه دهنده حقوق بدون کنکور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *