آیدانیتو > حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98
انتخاب رشته ریاضی و فیزیک

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98





حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98

در این مقاله به موضوع حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98 خواهیم پرداخت. داوطلبانی که به رشته مهندسی پزشکی علاقه مند هستند، می توانند با مطالعه حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98 از اطلاعات مفیدی همچون رتبه های قابل قبول دانشگاه آزاد در رشته مهندسی پزشکی مطلع شوند. در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد

مهندسی پزشکی تلفیقی از رشته های پزشکی و مهندسی است که با هدف برطرف کردن نیازهای پزشکی ارائه شده است. رشته مهندسی پزشکی در زیرگروه 1، گروه ریاضی و فنی قرار دارد. بنابراین دروس اختصاصی رشته مهندسی پزشکی در آزمون به صورت زیر است:
نام درسضریب
ریاضی4
فیزیک3
شیمی2
  همان طور که مشاهده می کنید درس ریاضی بیشترین تأثیر را در قبولی داوطلبان خواهد داشت.

رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98

رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98 با توجه به سطح علمی و رتبه بندی واحد مالی ارائه کننده رشته مهندسی پزشکی متفاوت است. به عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران بالاترین سطح علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه تنها 5 واحد دانشگاهی رشته مهندسی پزشکی را ارائه می کنند، سطح علمی دانشگاه ها را در 2 دسته تقسیم خواهیم کرد و این دو دسته را مورد بررسی قرار می دهیم. در ادامه ی مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98 شما را از محدوده درصدهای این دو سطح از دانشگاه آزاد مطلع خواهیم کرد. همراه ما باشید.

درصد قبولی دروس مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد

در این مبحث به محدوده و میانگین درصدهای قبولی دروس مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم پرداخت. لازم است در ابتدا شما را از میانگین درصدهای دروس تخصصی و عمومی قابل قبول مطلع کنیم. میانگین قبولی درصدهای دروس عمومی رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه آزاد حدود 35 درصد است و میانگین قبولی درصدهای دروس تخصصی این رشته حدود 15 درصد است. در ادامه درصد دروس را در دو سطح از دانشگاه آزاد بررسی خواهیم کرد.
نام درسمحدوده قبولی سطح 1محدوده قبولی سطح 2
زبان و ادبیات فارسی20-4020-35
زبان عربی20-3520-30
فرهنگ و معارف اسلامی20-3520-30
زبان های خارجی20-3020-15
ریاضی12-1510-15
فیزیک12-1510-15
شیمی12-1510-15

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد

سطح 1 (کشوری)سطح 2 (کشور)
5000-1100020000-60421
  در این مقاله با درصدر های دروس زده شده و رتبه های قبول شده در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد آشنا شدید، مهندسی پزشکی و سایر رشته های مهندسی معمولا درصد های بالاتری از سایر رشته های موجود در دانشگاه ها را می طلبد، بنابراین داوطلبان باید تمام تلاش خود را در کسب رتبه و تراز قابل قبول داشته باشند، توجه داشته باشید که به طور حتم درصد دروس و رتبه های قبولی سال گذشته و امسال مشترک نخواهد بود ، رتبه قبولی یک رشته در دانشگاه آزاد به عوامل مختلفی وابسته است ، به طور مثال تعداد شرکت کنندگان رشته ریاضی، تعداد علاقه مندان و متقاضیان رشته مهندسی پزشکی ، سطح علمی داوطلبان سال جدید، ظرفیت دانشگاه ها که با کاهش و یا افزایش ظرفیت مواجه می شود و …. بنابراین تلاش کنید تا رتبه ی کسب شده شما بهتر از رتبه هایی که در این مقاله ذکر شده است باشد. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98 مقاله انتخاب رشته کارشناسی کنکور آزاد مهندسی پزشکی 98 را مشاهده کنید.
اگر سوالی پیرامون حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی آزاد 98 دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *