انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور سراسری, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور سراسری

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق سراسری 98





ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق سراسری 98

بسیاری از داوطلبین رشته ریاضی برای قبولی در رشته برق در کنکور سراسری شرکت کرده اند و حال که رتبه ها اعلام شده است، ممکن است رتبه مناسب برای قبولی در رشته برق را کسب نکرده باشند. می خواهیم به شما بگوییم که اگر علاقه مند به تحصیل در رشته برق هستید و موفق به کسب رتبه ی مناسب آن نشده اید و یا به هر دلیل موفق به شرکت در کنکور نشده اید، نگران نباشید. شما می توانید به ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق سراسری 98 بپردازید.

چه کسانی می توانند در رشته برق بدون کنکور ثبت نام کنند؟

شاید این سؤال به ذهنتان خطور کرده باشد که چه کسانی می توانند به تحصیل در رشته برق آن هم بدون کنکور بپردازند؟ در جواب به شما باید بگوییم، تمامی داوطلبین شرکت کننده در کنکور، افرادی در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند اما حضور نداشتند و افرادی که در کنکور سراسری ثبت نام نکرده اند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور برق 98

چند سالی است که دانشگاه سراسری اقدام به پذیرش دانشجو در برخی از رشته ها و برخی از دانشگاه ها بدون کنکور کرده است. رشته برق نیز یکی از این رشته ها است. دانشگاه سراسری اسم این پذیرش را پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی گذاشته است و همان طور که از اسمش پیداست، پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین است. سوابق تحصیلی شامل معدل دیپلم و پیش دانشگاهی است.

زمان ثبت نام بدون کنکور برق سراسری

طبق اطلاعیه ای که سازمان سنجش به تازگی منتشر کرده است مانند رشته های بدون کنکور، در تمام طول سال انجام می شود و هر دانشگاهی زمانی مشخص را برای ثبت نام داوطلبان اعلام می کند. داوطلبین می توانند در این بازه زمانی اقدام به ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق سراسری 98 کنند.

دفترچه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق

برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق سراسری 98 باید در ابتدا دفترچه ثبت نامی را مطالعه کنید. این دفترچه به نام دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی از روز یکشنبه 14 مردادماه 98 بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت و شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه را دریافت نمایید.

نحوه ثبت نام کارشناسی برق بدون کنکور

برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق سراسری 98 در تاریخ مشخص شده که از 15 مرداد آغاز می شود به سایت سنجش مراجعه کنید. دفترچه راهنمای مربوطه را دریافت و مطالعه کنید. شما امکان انتخاب 150 سایت سنجش مراجعه کنید. دفترچه راهنمای مربوطه را دریافت و مطالعه کنید. شما امکان انتخاب 150 کد رشته را دارید. بنابراین از روی دفترچه با دقت کد رشته های مورد نظر خود را برای رشته برق انتخاب کنید. برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق سراسری 98 باید مبلغ 22.000 تومان را جهت هزینه ثبت نام پرداخت کنید. بعد از پرداخت هزینه شما می توانید اطلاعات خود را وارد کنید و ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق سراسری 98 خود را تکمیل کنید.

دوره های پذیرنده کارشناسی برق بدون کنکور

پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری برای رشته برق در دوره های شبانه، غیر انتفاعی و پیام نور امکان پذیر است. شما می توانید مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی برق 98 را نیز مطالعه نمایید. شما برای اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق سراسری 98 می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران با تجربه آیدانیتو آمده اند تا اطلاعات لازم برای ثبت نام برق بدون کنکور را به شما بدهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *