آیدانیتو > حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98
انتخاب رشته تجربی, انتخاب رشته ریاضی و فیزیک, انتخاب رشته علوم انسانی

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98






حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98

اطلاع از حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی در رشته موردنظر از این جنبه اهمیت دارد که می تواند به انتخاب رشته مطمئن تر کمک کند زیر داوطلب با اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته دلخواه و مقایسه آن با رتبه خود اقدام به انتخاب رشته می کند. در این مطلب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد را مورد بررسی قرار می دهیم که یکی از رشته های بسیار پرطرفدار در دانشگاه آزاد و داوطلبان زیادی متقاضی تحصیل در آن هستند. اگر مدیریت بازرگانی رشته دلخواه شما هم هست مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98 را دنبال کنید.

رشته مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی از آن دسته رشته هایی است که به اصطلاح رشته های شناور نامیده می شوند یعنی رشته مدیریت بازرگانی در لیست رشته های هر سه گروه آزمایشی اصلی(ریاضی، تجربی و انسانی) قرار دارد و داوطلبان هر سه رشته می توانند آن را انتخاب کنند. فقط نکته این است که در هر گروه آزمایشی رشته مدیریت بازرگانی در زیر گروه متفاوتی قرار دارد و علاقه مندان این رشته این نکته را باید در نظر بگیرند. در این بخش از مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98 ، زیرگروه رشته مدیریت بازرگانی در گروه های آزمایشی علوم انسانی، ریاضی و فنی و علوم تجربی و ضریب های دروس تخصصی در هر زیر گروه را به داوطلبان عزیز معرفی می کنیم. رشته مدیریت بازرگانی در زیر گروه 3 گروه آزمایشی ریاضی قرار دارد. ضریب های عنوان های درسی را در جدول ببینید:
ضریبعنوان درس
2زبان‌وادبیات‌فارسی
4ریاضی
3اقتصاد
1عربی
1تاریخ و جغرافیا
2علوم اجتماعی
1فلسفه و منطق
1روانشناسی
این رشته در زیر گروه 1  گروه آزمایشی ریاضی و فنی قرار دارد:
ضریبعنوان درس
4ریاضی
3فیزیک
2شیمی
مدیریت بازرگانی در زیر گروه 4 گروه آزمایشی تجربی قرار دارد:
ضریبعنوان درس
2زیست‌شناسی
1زمین‌شناسی
4ریاضی
3فیزیک
2شیمی

آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد

این بخش از مطلب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98 را با ذکر این نکته شروع می کنیم که در دانشگاه آزاد چون سهمیه بندی مناطق وجود ندارد، فقط رتبه کشوری اهمیت دارد. پس، رتبه در سهمیه منطقه در انتخاب رشته دانشگاه آزاد کاربرد ندارد. درباره آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد می توان گفت آخرین رتبه قبولی به تراز دانشگاه بستگی دارد. در جدول زیر می توانید رتبه های قبولی مدیریت بازرگانی را در ترازهای مختلف دانشگاه آزاد ببینید:
سطح دانشگاهآخرین رتبه قبولی
تراز یک17000-11000
تراز دو25000-17000
رتبه هایی که در جدول می بینید مربوط است به داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی.

کارنامه قبولی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد

در جدول زیر می توانید یک نمونه  کارنامه قبولی که با رتبه 17000 کشوری در رشته مدیریت بازرگانی در واحد تهران جنوب پذیرفته شده است را ملاحظه کنید.  اصولا تراز و رتبه لازم برای قبولی در رشته مدیریت بازرگانی در گروه آزمایشی علوم انسانی از ریاضی و تجربی بالاتر است.
درصدعنوان درس
18ادبیات فارسی
9دین و زندگی
12عربی
10زبان انگلیسی
11زبان‌وادبیات‌فارسی
17ریاضی
55اقتصاد
18عربی تخصصی
20تاریخ و جغرافیا
22علوم اجتماعی
23فلسفه و منطق
39روانشناسی

دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی آزاد

در آخرین بخش حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98 ، برخی از واحدهای پذیرنده این رشته در دانشگاه آزاد را به شما معرفی می کنیم. واحدهای علوم و تحقیقات، تهران جنوب، تهران شرق، فیروزکوه، نجف آباد و …در رشته مدیریت بازرگانی از طریق کنکور سراسری دانشجو می پذیرند. برای اطلاع از کارنامه و رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد به مطلب کارنامه و رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98 مراجعه کنید. به داوطلبان عزیز می توانند تمام سوالات خود را در رابطه با انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نیز رتبه قبولی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد با مشاوران زبده و حرفه ای آیدانیتو مطرح نمایند. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *