آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز

دانشگاه هنر اسلامی تبریز از جمله دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی واقع در شهر تبریز در مرکز استان آذربایجان شرقی به شمار می رود. در حقیقت این دانشگاه نخستین دانشگاه تخصصی ایران در زمینه هنرهای اسلامی است دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مهر ماه سال 1378 هجری شمسی با 241 نفر دانشجو در سه رشته دانشگاهی معماری، فرش و طراحی صنعتی احداث شد و فعالیت خود را شروع کرد. این دانشگاه در نظر دارد که به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون در دوره های استعداد درخشان اقدام به جذب و پذیرش دانشجو در مقطع ارشد دانشگاه های دولتی به وسیله برگزاری مصاحبه و بررسی مدارک می نماید. از این رو بحث این مقاله را به موضوع ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز به دست آورید.

رشته های بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی

در اینجا باید عرض کنیم که ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز در چهار رشته تحصیلی مختلف انجام می شود. برای اطلاع از اسامی این چهار رشته دانشگاهی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز در صورت وجود شرایطی برای هر فرد داوطلب صورت می پذیرد. در زیر شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز را خدمتتان بر می شماریم. برای اطلاع از تمامی شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • شخص متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز لزوماً باید مدرک معتبر زبان در آزمون هایی همچون MSRT را داشته باشد( با کسب نمره حداقل 50)
  • متقاضی شرکت در طرح ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز فقط در یک رشته تحصیلی می تواند در خواست خود را ارائه دهد.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی

باید عرض کنیم که ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حال حاضر آغاز شده و در حال انجام است. اما این زمان تنهاتا فردا یعنی 13 خرداد ماه 98 در نظر گرفته شده است. پس در صورت تمایل به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز باید عجله به خرج دهید.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی

کلیه متقاضیان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز در صورت واجد شرایط بودن باید کلیه مدارک لازم را به آدرس این دانشگاه ارسال نمایند لازم به ذکر است که مکان و زمان برگزاری مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی از طریق وب سایت دانشگاه هنر اسلامی تبریز به اطلاع ثبت نام کنندگان می رسد.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیاز به تهیه مدارکی از جانب فرد متقاضی نیز دارد. در صورت نیاز به اطلاع از لیست مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر اسلامی تبریز ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *