آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان

دانشگاه هرمزگان از جمله دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شمار می آید که در شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان تأسیس شده است. این دانشگاه مشهور از شش دانشکده و یک پردیس دانشگاهی در جزیره قشم تشکیل شده است و در حال حاضر تعداد زیادی دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکتری در دانشگاه هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

این مرکز دانشگاهی با استناد به آیین نامه مختص پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان در دوره دکتری اقدام به جذب و پذیرش دانش آموختگان و دانشجویانی در دوره ارشد دانشگاه های روزانه به وسیله ارزیابی و بررسی سوابق پژوهشی و علمی و انجام مصاحبه در دوره دکتری در شماری از رشته های تحصیلی می کند. در این مقاله، بحث پیرامون ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان را برای شما عزیزان پیش می کشیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان به دست آورید.


رشته های دکتری بدون آزمون هرمزگان

دانشگاه هرمزگان در 19 رشته تحصیلی اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون می کند. در این بخش، شماری از این رشته های تحصیلی مورد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان را خدمت شما عزیزان بر می شماریم. برای کسب اطلاع از لیست کلیه رشته های دکتری بدون کنکور دانشگاه هرمزگان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان
ریاضی محض- جبرمهندسی عمران-ژئوتکنیکمهندسی عمران- سازه
مدیریت و کنترل بیابانبرنامه ریزی درسیمهندسی مکانیک- تبدیل انرژی
مشاورههواشناسیمهندسی عمران- سواحل بنادر و سازه های دریایی
فیزیک دریاریاضی محض- آنالیز

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون هرمزگان

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان با داشتن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای هر داوطلب همراه است. در این بخش شماری از شرایط در نظر گرفته برای ثبت نام دکتری بدون آزمون استان هرمزگان را خدمت شما دوستان گرامی عنوان می کنیم. برای اطلاع کامل از لیست کامل شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون هرمزگان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان باید مدارک ارشد روزانه یا شبانه را از یکی از دانشگاه های دولتی دریافت کرده باشد.
  • عدم وجود منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر خدمت سربازی برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان داوطلبان مرد.
  • تحویل گواهی نامه ای مبنی بر پایان مدت خدمت زیر پرچم برای کلیه داوطلبان ذکور تا تاریخ 31 شهریور 98

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان

کلیه داوطلبان متقاضی باید تمامی مدارک لازم را حداکثر تا اتمام تایم اداری روز یکشنبه 15 اردیبهشت 98 به وسیله پست پیشتاز به آدرس دانشگاه هرمزگان ارسال نمایند و سپس رسید پستی را در نزد خود حفظ کنند. دقت کنید که فرم تقاضانامه لزوماً باید به شکل تایپ شده کامل و سپس ارسال شود.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان مستلزم تهیه مدارکی چند از طرف فرد متقاضی ثبت نام است برای کسب اطلاع دقیق از مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *