دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر

دانشگاه صنعتی مالک اشتر در میان مراکز دانشگاهی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کشور به شمار می آید که دانشجویان استقبال گسترده ای از تحصیل در آن به عمل می آورند. هدف مهم و اساسی از راه اندازی و تأسیس این دانشگاه آموزش و همین طور تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جهت به کارگیری در انواع مراکز تحقیقاتی و صنایع مختلف در شهرهای مختلف کشور است. دانشگاه صنعتی مالک اشتر به جهت حمایت و پشتیبانی از دانش جویان و دانش آموختگان دارای استعداد درخشان در دوره کارشناسی ارشد و با توجه به آیین نامه منتشر شده در رابطه با پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی دکتری به وسیله مواردی همچون بررسی سوابق پژوهشی و علمی فرد دانشجو و علاوه بر  این انجام مصاحبه با تمامی داوطلبان و متقاضیان گامی مهم در جهت پذیرش دانشجویان مستعد و ممتاز بدون کنکور ورودی در دوره دکتری در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 در کلیه رشته های اعلام شده می کند. از این رو مقاله پیش رو را به بحث راجع به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر به دست آورید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون مالک اشتر

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سال تحصیلی 98 در حال حاضر شروع شده است و تا اوایل دهه دوم خرداد ماه ادامه دارد. برای اطلاع دقیق از بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون مالک اشتر

شرکت و ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر در گرو برخورداری فرد متقاضی از شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر است. در زیر شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر را خدمتتان عنوان می کنیم. برای اطلاع از لیست کلیه شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون مالک اشتر لزوماً باید از معدل 17 و حتی بالاتر در دوره ارشد برخوردار باشد.( البته این معدل 17 باید بدون در نظر گرفتن نمره پایان نامه فرد باشد).
  • از زمان دانش آموختگی فرد متقاضی ثبت نام نباید قبل از تاریخ 31 شهریور سال 1396 باشد.
  • فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه صنعتی مالک اشتر باید حداقل یکی از شرایط زیر را دارا باشد.
  • برگزیده شدن فرد داوطلب ثبت نام بدون کنکور دکتری مالک اشتر در جشنواره های علمی بین المللی مانند جشنواره رازی، فارابی و جشنواره خوارزمی، که ضرورتاً باید به تأیید دبیرخانه جشنواره مربوطه رسیده باشد.
  • فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه صنعتی مالک اشتر یک اختراع مورد تأیید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران را در کارنامه فعالیت های خود داشته باشد.
  • ارائه مقاله علمی پژوهشی معتبر بین المللی یا داخلی مرتبط با موضوع پایان نامه دوره ارشد برای ثبت نام در دکتری بدون آزمون مالک اشتر

رشته های دکتری بدون کنکور مالک اشتر

دانشگاه صنعتی مالک اشتر در 23 رشته تحصیلی اقدام به جذب و پذیرش دانشجو در دوره دکتری بدون کنکور می کند. در زیر به شماری از آن ها برای تحصیل بدون کنکور مالک اشتر اشاره می کنیم. برای کسب اطلاع از لیست کامل رشته های ثبت نام دکتری بدون کنکور مالک اشتر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های دکتری بدون آزمون مالک اشتر

مهندسی هوافضا

مهندسی مکانیک

مهندسی برق

شیمی

مهندسی صنایع

 

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی مالک اشتر ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *